Portofoliul agentiei s-a extins in 2008 cu 15 clienti noi, printre care Romtelecom, Muller, Lufthansa, Alexandrion Group, Henkel, Euromedia, Bayer Schering. Cei trei clienti pe care agentia i-a pierdut anul trecut au fost Timisoreana, Alcatel-Lucent si Mivan. In prezent, portofoliul agentiei include peste 30 de companii locale si internationale.
La nivel organizational, GMP PR si-a dublat numarul de angajati (de la 10 la 21), si-a infiintat o divizie de BTL si s-a mutat intr-un nou sediu, unde a expus noi statuete castigate la festivaluri precum Sabre Awards, European Excellence Awards si Romanian PR Award.
Anul 2009 a inceput cu innoirea tuturor contractelor lunare cu clientii agentiei. Ioana Manoiu, managing partner GMP PR, se asteapta la o stagnare a cifrei de afaceri anul acesta si nu exclude o usoara descrestere, cu pana la 5 procente.
Felix Tataru, co-actionarul agentiei GMP PR si managing partner la GMP Advertising, este insa mai optimist: “Eu cred ca GMP PR va incheia anul acesta mult mai bine decat anul trecut”, a spus Tataru, care considera ca PR-ul va avea un an bun deoarece ofera clientilor un “return on investment” mai ridicat decat publicitatea.
GMP PR, afaceri de 1,8 mil. euro in 2008
La un an de la desprinderea de agentia-mama si transformarea intr-o companie de sine statatoare, GMP PR raporteaza cresteri de aproximativ 28%, pana la 1,8 milioane euro.
Te-ar putea interesa si: