27 Mai 2009

Raiffeisen se promoveaza printr-o campanie indoor pe scari rulante



Compania de publicitate indoor Brand Management a anuntat implementarea la nivel local a produsului ESCADS, un sistem de reclama care permite personalizarea mainii curente a scarilor rulante. Primul client al acestui produs este Raiffeisen Bank.
Parte a campaniei “Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank”, promovarea indoor se desfasoara in perioada 22 mai-22 iunie, in cadrul Baneasa Shopping City, si presupune decorarea scarilor rulante precum si personalizarea mainii curente a acestora.

“Acest proiect inovator s-a realizat in cadrul campaniei de comunicare sustinuta de Raiffeisen Bank pentru cardul de credit. Inovatia pe care suportul ESCADS o aduce este modalitatea prin care se permite produsului promovat sa interactioneze intr-un mod activ cu publicul”, spune Razvan Marincoi, marketing manager al Brand Management.

Brand Management a achizitionat in toamna anului trecut licentele pentru Romania si Bulgaria ale produsului “Escalator Handrail Media”, apartinand liderului mondial in domeniu, Escalated Advertising Australia, companie care a investit doi ani in cercetarea si dezvoltarea acestui tip special de produs.

Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numara Vodafone, McDonalds, Toyota, Axa.

Brand Management a realizat afaceri de 1,3 milioane euro anul trecut, in crestere cu 20%. Anul acesta, compania isi va pastra ritmul de crestere, tintind suma de 1,5 milioane euro. Compania are un numar de 25 de angajati.

In cei 5 ani de activitate in Romania, compania a realizat managementul campaniilor indoor pentru clienti precum Nokia, Unilever, Ing Bank si Ing Asigurari de Viata, Nestle, Procter & Gamble, Millenium Bank, Kraft, Nivea, Ursus, BRD, Subaru, Vodafone, Master Card, DHL, Aviva, McDonalds, L’Oreal, Romtelecom, Coty, colaborand cu agentiile de media Carat, Initiative, McCann-Erickson, Mediaedge:cia, Mediacom, Media Direction, Mindshare, Optimedia, Punct Advertising, Starcom, Zenith.

Brand Management este prezenta si pe piata din Bulgaria, unde a inregistrat afaceri de 250.000 in 2008, si in Cehia – filiala deschisa in octombrie anul trecut.



Citeste si