7 Aprilie 2010

UPC adauga in grila digitala de programe canalul pentru copii Nickelodeon



UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu TV locala cu afaceri de peste 120 de milioane de euro anul trecut, a lansat canalul pentru copii Nickelodeon in grila digitala de programe, in pachetele "medium" si "large".
Operatorul de telecomunicatii ofera sase canale TV pentru copii disponibile pe platforma digitala.

Programul Nickelodeon este disponibil in varianta audio in limba romana si difuzeaza seriale pentru copiii intre 2 si 14 ani, printre care The Penguins of Madagascar, iCarly, True Jackson, Victorious, SpongeBob SquarePants si Dora the Explorer.

Canalul Nickelodeon a fost introdus in grila de programe in urma solicitarii clientilor UPC.

“Urmarim constant solicitarile pe care le primim de la clienti in centrele noastre de relatii cu clientii si in Call Center, astfel incat grila de programe pe care o propunem clientilor sa fie in pas cu schimbarile de pe piata TV din Romania si cu preferintele clientilor nostri", a declarat Silvia Tomaschek, video product manager UPC Romania, operator care anul trecut a avut afaceri de 123,4 milioane de euro.

Programul de televiziune este adus in Romania de MTV Networks International (MTVNI), divizie a Viacom Inc.

MTV Networks International detine branduri de divertisment precum MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central si Game One. Acestea sunt urmarite in 632 milioane de case din 162 de tari.



Citeste si