12 Mai 2010

Seful WPP vrea o ancheta suplimentara pentru tranzactia AdMob-Google



Preluarea companiei de publicitate mobilia AdMob de catre Google ar trebui sa treaca printr-o analiza riguroasa a autoritatilor de reglementare, sustine directorul executiv al grupului de comunicare WPP, Martin Sorrell, citat de BrandRepublic.

Comisia Federala de Comert (FTC) din Statele Unite, a verificat tranzactia insa nu a anuntat daca va demara o investigatie suplimentara.

"Ancheta autoritatilor de reglementare ar trebui sa fie mai riguroasa", a declarat Sorrell in cadrul Forumului Economic Mondial de la Bruxelles. Oficialul WPP a criticat autoritatile americane pentru aprobarea preluarii companiei de publicitate DoubleClick de catre Google in 2008.

FTC a concluzionat la momentul respectiv ca preluarea DoubleClick nu va afecta competitia. Google, care a cumparat AdMob in luna noiembrie, a anuntat ca se asteapta ca FTC sa aprobe preluarea avand in vedere dezvoltarea segmentului de publicitate mobila.



Citeste si