Turcii de la Garanti Bank si-au dublat in ultimii doi reteaua de bancomate locale, pana la un total de 200 de ATM-uri, ca urmare a dezvoltarii puternice pe segmentul de retail si a unui strategii de extindere bazate pe tehnologie de ultima ora.

Conform statisticilor interne ale bancii, cele mai frecvente tranzactii efectuate la reteaua nationala de ATM-uri Garanti sunt, in ordine, retragerile de numerar, platile fara card ale facturilor (facturi ale operatorilor de telefonie mobila si furnizorilor de utilitati), rambursarea sumelor datorate pentru cardul de credit si depozitele bancare.

Printre tipurile de tranzactii care sunt din ce in ce mai populare se numara serviciile cu numerar (platile efectuate folosind depozite de numerar) - 30% din totalul tranzactiilor, reincarcarea cartelelor telefonice, plata facturilor, precum si operatiunile de schimb valutar fara card.

„Ne asteptam ca, in urmatorii cinci ani, tranzactiile fara card sa fie cele mai frecvente operatiuni la ATM. In plus, in viitorul apropiat, bancomatele Garanti Bank vor fi capabile sa ii recunoasca pe clientii nostri si sa le ofere servicii si produse personalizate. Garanti a inovat in piata bancara, inclusiv in ceea ce priveste ATM-urile. In Turcia, acest sector reprezinta unul dintre avantajele noastre competitive si planuim sa avem acelasi parcurs si in Romania”, a precizat Ilker Ozdemir, director bancar canale alternative de distributie si tranzactii.

In prezent, reteaua de bancomate a Garanti Bank permite operatiuni de schimb valutar fara card, depozitarea fara card de numerar in contul propriu, posibilitatea de reincarcare a cartelei, rambursarea sumelor datorate pentru cardul de credit sau platirea facturilor de telefonie mobila in timp real.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri