(sursa tabel: ZDNet.com)
Facebook face nota discordanta fata de acesti doi jucatori, cota de piata a companiei crescand la 3,1% in 2010, mai mult decat dublu fata de 2009 cand compania acoperea 1,4% din piata de advertising online.
Compania de cercetare a scos in evidenta faptul ca piata de advertising online la nivel global va creste anul acesta cu 3,5% si cu 4,7% in 2012, procente revizuite fata de cele din octombrie cand aceeasi entitate estima o evolutie de 3,6% si respectiv 5,3%.
Per total, piata de publicitate se va situa anul acesta la circa 464 mld. $ si va creste pana la 486 mld. $ in 2012. Publicitatea online va creste mai rapid decat orice alt mediu, investitiile in advertisingul online urmand sa creasca de la 15,9% in 2011 la 21,2% in 2014.
ZenithOptimedia estimeaza ca regiunile emergente – inclusiv Romania – vor contribui cu o pondere de 58% din veniturile noi in publicitatea online intre 2011 si 2014.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: