Profitul Yahoo a scazut anul trecut cu 14,6%, de la 1,23 miliarde de dolari in 2010 la 1,05 miliarde de dolari, in contextul unui declin de 21% al veniturilor, a anuntat compania americana, informeaza Mediafax.
Yahoo a raportat venituri de 5 miliarde de dolari, in declin de la 6,32 miliarde de dolari in 2010, se arata in raportul financiar al companiei.

In ultimul trimestru al anului, veniturile au scazut cu 13%, la 1,3 miliarde de dolari, iar profitul cu 5% la 296 milioane de dolari.

Veniturile nete, care exclud comisioanele impartite de Yahoo cu partenerii web, au scazut cu 3% in ultimele trei luni ale anului, la 1,17 miliarde de dolari, dupa ce compania a pierdut din nou teren pe piata publicitatii online, in fata concurentilor Google si Facebook, potrivit Financial Times.

Anuntul rezultatelor slabe vine dupa demisia cofondatorului Jerry Yang si numirea ca director general a fostului sef PayPal Scott Thompson.

Thompson a promis, in primul discurs in fata analistilor dupa preluarea conducerii, schimbari rapide pentru a remedia situatia operatiunilor de baza ale Yahoo si pentru a readuce compania pe crestere. Directorul a indicat schimbari importante, care vor permite companiei sa intre in noi afaceri, ce ar aduce noi surse de venit.

Seful Yahoo a evitat intrebarile analistilor referitoare la schimbarile vizate, dar a afirmat ca Yahoo va cauta sa foloseasca mai bine datele colectate privind comportamentul utilizatorilor serviciilor existente, pentru a crea o serie de produse online mai personalizate.

Profitul pe actiune, de 24 de centi, apropiat de cel din trimestrul al patrulea al anului precedent, a intrunit asteptarile analistilor, sustinut de reducerile de costuri si in pofida declinului veniturilor.

Foto: yahoo.com


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri