Reteaua Metro Cash&Carry a lansat recent canalul de vanzari online, oficiali ai companiei subliniind ca unul dintre efectele remarcate a fost ca au reusit prin aceasta miscare sa atraga clienti care renuntasera anterior la a cumpara din cadrul companiei.
„Cele doua canale, traditional si online, se ajuta si nu se concureaza. Am remarcat de asemenea ca valoarea cosului de cumparaturi este asemanator in cele doua cazuri si cele doua canale merg in paralel”, a declarat Cosmin Costea, eCommerce manager la Metro, in cadrul conferintei Ecomtim.

wall-street.ro va va tine la curent pe intreg parcursul zilei cu cele mai interesante stiri de la Ecomtim, invitandu-va sa puneti intrebari speakerilor pe pagina de Facebook a wall-street.ro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri