Groupon, cel mai mare site de reduceri colective din lume, a inregistrat pierderi nete de 42,7 milioane dolari in ultimul trimestru din 2011, acestea fiind de cateva ori mai mici fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza ChicagoTribune.
In ultimul trimestru din 2010, compania a avut pierderi nete de aproximativ 378,6 milioane dolari.

Analistii de pe Wall-Street estimau un profit net de 3 centi/actiune, conform Reuters.

Veniturile companiei din Chicago au totalizat 506,5 milioane dolari, fiind de trei ori mai mari comparativ cu perioada similara din 2010 si mult peste asteptarile analistilor. Rata de crestere intre T3 si T4 a fost de 17,8%, comparativ cu 9,6% intre T2 si T3 din 2011.

Pe de alta parte, veniturile brute din comisioane s-au triplat de la 415 milioane dolari in trimestrul al patrulea din 2010 la 1,25 miliarde dolari in T4 din 2011.

Compania americana care a fost lansata in noiembrie 2008 a refuzat la finalul lui 2010 o oferta de preluare de catre Google in valoare de 6 miliarde de dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri