Facebook testeaza un nou serviciu de advertisment care permite companiilor sa plaseze mai multe reclame in feedurile de stiri ale utilizatorilor, chiar daca acestia nu urmaresc respectivele branduri, scrie SFGate.com.
In cadrul acestui program, companiile pot plasa reclame in feedurile principale ale utilizatorilor, atat pe smartphone-uri cat si pe PC-uri. Pana in prezent, aceste reclame apareau doar pe PC-uri in dreapta fluxului de stiri, unde apareau doar activitati/anunturi ale prietenilor si companiilor pe care utilizatorii le urmareau (dadeau Like).

Noul serviciu impune unele limite in ceea ce priveste numarul de reclame servite in newsfeedul utilizatorilor, astfel incat acestea sa nu eclipseze mesajele propriu-zise.

Facebook a crescut pe bursa miercuri cu 4% pana la 21,20 $/actiune. Valoarea companiei s-a redus cu 44% de la listarea din mai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri