Piata de publicitate online traditionala din Romania, fara investitiile in Google sau Facebook, ar putea creste in trimestrul final al anului cu 20-30% fata de ultimele trei luni din 2011, conform lui Calin Rotarus, director general al Goldbach Audience, fosta regie ArboInteractive.

“Ma astept ca in trimestrul final al anului piata de publicitate online sa creasca cu 20-30% fata de trimestrul patru anul trecut in ceea ce priveste numarul de afisari cumparate. Ramane de vazut ce impact va avea campania electorala, care ar putea genera campanii suplimentare, dar ar putea genera de asemenea nervozitate si reticenta in randul adveriserilor”, considera Calin Rotarus, pentru wall-street.ro.

Cu toate acestea, el admite ca piata de publicitate “este cam dezorientata si isi cauta identitatea”, sperantele fiind mai mari decat asteptarile.

wall-street.ro a realizat o trecere in revista a opiniilor jucatorilor din piata asupra pietei de publicitate online din .ro. Citeste intreg materialul “Mai mari sperante decat asteptari in publicitatea online: 2012 ramane un an modest, dar macar sa fie previzibil!” cu mai multe declaratii.

Foto Mihai Seceleanu (director general InternetCorp., stanga) si Calin Rotarus (director general Goldbach Audience, dreapta).


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Piata de publicitate online a crescut in 2018 cu 22%, in Romania