Ivatherm, singurul producator roman de dermocosmetice pe baza de apa termala Herculane, a lansat un nou magazin online, care ar putea genera anul acesta 15% din vanzari, potrivit Rucsandrei Hurezeanu, directorul general al companiei.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

“Am decis sa lansam un nou magazin online, separat de site, pentru o vizibilitate mai mare si o accesibilitatea mai rapida. Comertul electronic este un segment care se dezvolta foarte mult in Romania si nu puteam lipsi”, spune Rucsandra Hurezeanu (foto).

Printre facilitatile oferite de noul magazin online se numara oferte speciale, transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei sau livrare “door-to-door”.

Designul a fost realizat de Foxall Studio/Londra.

Potrivit Rucsandrei Hurezeanu, online-ul va genera anul acesta aproximativ 15% din totalul vanzarilor. Ivatherm a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2 mil. euro, in crestere cu 11%. Pentru acest an, fondatoarea Ivatherm estimeaza un avans de 20% al afacerilor.

Printre facilitatile oferite de noul magazin online se numara oferte speciale, transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei sau livrare “door-to-door”.

Designul a fost realizat de Foxall Studio/Londra.

34% dintre romani cumpara online cosmetice/parfumuri, iar comertul electronic a afisat anul trecut o crestere de 38% fata de 2011, potrivit datelor furnizate de companie.

Cititi si Branduri care ar putea vinde online si in Romania: fast-food, mobila si haine la un click distanta

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri