Facebook discuta cu Apple despre proiectarea unei noi versiuni a aplicatiei sale pentru aparatele mobile, numita Home, destinata iPhone, ca urmare a numarului tot mai mare de utilizatori care acceseaza reteaua sociala de pe dispozitive cu ecrane mai mici, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
In aceasta luna, Facebook a lansat un soft numit Home pentru sistemul de operare Android, iar in prezent negociaza cu Apple si Microsoft extinderea aplicatiei pe alte platforme, a declarat Adam Mosseri, director pentru produse la Facebook.

El a precizat sa discutiile sunt in curs si nu a fost nimic finalizat.

In conditiile in care majoritatea utilizatorilor acceseaza Facebook prin intermediul dispozitivelor mobile, directorul general Mark Zuckerberg cauta mijloace prin care sa ii mentina conectati cat mai mult, astfel incat sa atraga cat mai multa publicitate.

Circa 70% din smartphone-uri la nivel mondial functioneaza cu sistemul de operare Android, iar 21% cu sistemul iOS al Apple, potrivit companiei de cercetare a pietei Gartner.

Purtatorii de cuvant al Apple si Microsoft au refuzat sa comenteze.

Pe iPhone softul Home ar fi adaptat preferintelor Apple si ar putea arata cu totul diferit de versiunea pentru Android, a spus Mosseri.

Aplicatia Home a fost proiectata pentru versiuni noi de telefoane cu sistem Android, intre care cele fabricate de Samsung Electronics si HTC. Home poate fi instalat de pe Google Play, magazinul online de aplicatii al Google.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri