Produsul a fost lansat initial in Grecia, atragand in primele luni peste 10.000 de intreprinderi. „Speram sa atragem si mai multe in Romania”, spun oficialii Romtelecom.
Lansarea acestei initiative este parte din strategia de dezvoltare a portofoliului Romtelecom Business Solutions si se adreseaza oricarei companii care nu detine deja un website propriu. Utilizarea platformei este gratuita pentru primul an, permitand detinatorilor de afaceri sa-si personalizeze website-ul cu ajutorul unor tipare si texte predefinite, care pot fi mai apoi modificate de catre posesorul afacerii, conform caracteristicilor activitatii sale.
Dupa primul an, fiecare utilizator are doua optiuni – sa renunte la serviciu, fara niciun cost, sau sa pastreze domeniul pentru preturi pornind de la 3 euro/luna. Compania incearca, prin intermediul platformei, sa comercializeze si alte produse si servicii business precum si pachete de telefonie si Internet.
Platforma permite crearea de adrese e-mail pe respectivul domeniu, dar si dezvoltarea si transmiterea de newslettere pentru promovarea afacerii respective si uneltele necesare pentru analiza traficului de pe website-ul creat.
Platforma do-it-yourself a fost dezvoltata de catre Romtelecom in baza serviciilor si infrastructurii deja existente, precum serverele si platforma BeOnline, unde vor fi gazduite website-urile create de companiile mici si mijlocii.
Pentru promovarea initiativei si pentru a-i ajuta pe detinatorii afacerilor sa inteleaga mai bine importanta prezentei in mediul online, Romtelecom va organiza, in perioada urmatoare, ateliere destinate oricarui intreprinzator care nu detine deja un website propriu. Atelierele vor avea loc in Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Brasov si Oradea.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: