Daca ar fi sa incerci sa ghicesti care este cel mai popular site dintr-o anumita tara, majoritatea ar spune ori Google, ori Facebook. Depinzand de zona, cel mai probabil ai dreptate.

O analiza recenta a Alexa si Oxford Internet Institute a subliniat ca Google este cel mai vizitat website in majoritatea Europei, Americii de Nord si Oceania. Facebook este cel mai vizitat site in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, precum si in tarile vorbitoare de spaniola din Americi, scrie ZDNet.com.

Google, totusi, castiga per total, la nivel global. Dintre cele 50 de tari in care castiga Facebook, in 36 Google se situeaza pe locul doi iar in restul de 14, YouTube.

Cea mai mare exceptie de la aceste reguli este China, unde motorul de cautare Baidu este lider. Acest lucru se datoreste in special iesirii Google de pe piata, in 2010, ca urmare a cenzurii practicate de statul asiatic. De atunci, Google a continuat sa se indeparteze de China.

Citeste si:
Greenpeace Romania: Ce companii tehnologice sunt "verzi"
Greenpeace Romania: Ce...

Yahoo a ramas numarul unu in Japonia si Taiwan. In Rusia, motorul de cautare Yandex este in top.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Schimbare in topul celor mai valoroase brand-uri ale lumii
Setari Cookie-uri