Google a anuntat, luni, ca incep inscrierile in programul Online Marketing Academy (OMA), lansat in colaborare cu universitati din noua orase din Romania - Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Brasov, Targu Mures, Oradea, Timisoara si Craiova.

Conform sursei citate, Online Marketing Academy este primul program educational de nivel national organizat de Google in Romania si, prin amploarea sa, unul dintre cele mai importante programe educationale organizate de Google in Europa.

Programul se adreseaza studentilor care doresc sa-si dezvolte cunostintele despre marketingul online, iar cursurile sunt predate de specialisti Google si traineri certificati. La finalul cursurilor, fiecare student va primi din partea Google Romania o diploma de participare la programul Online Marketing Academy, iar cei interesati de o cariera in mediul online vor avea acces la trainingurile avansate din semestrul al II-lea.

Pe parcursul trainingurilor, studentii vor avea ocazia sa se intalneasca cu echipa Google Romania si cu agentii de advertising de top din tara, sa afle mai multe despre cum se realizeaza o campanie de publicitate in mediul online, despre promovarea pe google.ro si despre ce inseamna sa lucrezi intr-o agentie de publicitate. Antreprenori cu experienta le vor vorbi despre modele de business in online si exemple de succes, iar traineri certificati de Google le vor demonstra cum pot sa foloseasca Google AdWords si Google Analytics in promovarea online.

Retail jobs

"Ca absolvent al programului-pilot, nu pot decat sa recomand OMA tuturor celor ce intentioneaza sa foloseasca mediul online pentru dezvoltarea unei cariere sau pentru promovarea propriului business", spune Alexandru Blogu, participant la programul-pilot de anul trecut, iar in prezent membru al echipei Google in Romania.

"Prin acest program ne dorim sa punem bazele urmatoarei generatii de specialisti in marketing online. De aceea, pe langa cursurile practice bazate pe studii de caz, le vom pune la dispozitie absolventilor OMA o platforma de joburi prin care vor putea fi contactati de companii si agentii interesate de astfel de specialisti", declara Rares Rusu, Marketing Manager la Google Romania.

Trainingurile se vor desfasura in perioada noiembrie - decembrie, in universitatile partenere, iar studentii interesati pot sa se inscrie la adresa www.google.ro/ads/academy pana pe 1 noiembrie.

Citeste si:
Webinar retailTalks: Cum vinzi prin intermediul unui motor de...
Webinar retailTalks: Trenduri...

Universitatile partenere in programul OMA sunt Academia de Studii Economice, Universitatea Bucuresti, Universitatea "Babes-Bolyai", Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Universitatea de Vest din Timisoara, Universitatea Transilvania, Universitatea "Lucian Blaga", Universitatea din Oradea, Universitatea din Craiova si Universitatea "Petru Maior".

Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet, a lansat in ultimii ani noi servicii pentru atragerea de noi utilizatori si venituri. Fondat in 1998, de absolventii Universitatii Stanford Larry Page si Sergey Brin, motorul de cautare Google este in prezent o companie activa pe toate marile piete globale. Google are sediul central in Silicon Valley si birouri in America de Nord si de Sud, Europa si Asia.

Citeste si:
Google anunta cea de a doua faza a Online Marketing Academy,...
Google anunta cea de a doua...

Google a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou in Bucuresti, echipa din Romania fiind coordonata de Dan Bulucea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri