Odata cu venirea sezonului rece, tot mai multi romani renunta sa iasa in oras pentru a lua masa, preferand sa apeleze la serviciile companiilor de food delivery. Conform datelor furnizate de foodpanda.ro, platforma de livrare de mancare lansata luna trecuta in Romania de incubatorul de afaceri online Rocket Internet, numarul de comenzi lansate zilnic creste cu pana la 30% in zilele in care se inregistreaza temperaturi scazute sau precipitatii.

“De la lansarea platformei foodpanda.ro pe piata din Romania au fost cateva zile cu vreme nefavorabila si in special in zilele in care a plouat s-a simtit o crestere pronuntata a numarului de comenzi”, a spus Dan Macarie, country manager foodpanda.ro.

Astfel, in prima saptamana a lunii octombrie, atunci cand in Bucuresti au fost inregistrate ploi abundente si temperaturi de doar 10 grade Celsius, numarul comenzilor de mancare plasate zilnic prin intermediul website-ului si aplicatiei foodpanda.ro a crescut cu 25-30% fata de zilele in care vremea a fost mai calda.

„Este normal ca, atunci cand afara este frig sau ploua, oamenii sa evite pe cat posibil sa iasa din casa sau sa plece de la birou pentru a merge la restaurant, astfel ca serviciile de livrare de mancare sunt solutia cea mai la indemana”, a mai spus Dan Macarie.

In ceea ce priveste felurile de mancare comandate in zilele mai friguroase, acestea nu difera prea tare de comenzile inregistrate in perioadele cu vreme frumoasa. Pizza, diversele tipuri de paste, ciorbele, preparatele la gratar si deserturile se afla in topul preferintelor romanilor, indiferent de temperatura de afara.

Potrivit estimarilor foodpanda.ro, pe masura ce iarna se apropie, iar starea vremii se va inrautati, numarul comenzilor va continua sa creasca fata de perioada verii.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 50 de restaurante din Bucuresti si estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, va deveni lider de piata pe acest sector.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri