Mai mult de 86% din romanii care locuiesc in orase prefera Internetul in cumparaturile lor si peste 70% prefera plata din portofel in locul cardului. Varstnicii cu venituri mici nu frecventeaza magazinele virtuale.

Comertul electronic este cel mai efervescent sector din retailul romanesc, dar numai daca ne uitam la volumul si dinamica marfurilor astfel tranzactionate. Ca sume intrate in acest circuit, retailerii din virtual sunt inca departe de a-i concura pe cei din comertul clasic, si asta pentru ca romanilor le place mai mult fosnetul banilor (numerar) decat taraitul imprimantei de la POS-ul casieriilor.

Lucru relevat si de un studiu al companiei de cercetare Mednet Marketing Research, care arata ca 86,2% din esantion (utilizatorii de internet din mediul urban) au realizat pana in prezent cumparaturi online, dar la momentul platii 70% au preferat banii gheata si doar 25% au achitat cu cardul.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Citeste si:
IT Genetics, cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro in 2018
IT Genetics raporteaza o...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Iulius Town: cum arata "orasul" de peste 440 MIL. euro din Timisoara