"Nu exista corectitudine in business, fiecare trage cat poate spuza pe turta lui. Cei care incearca sa fie corecti sunt mai apreciati de public si de comunitatea lor, ceilalti fac ce pot". Asta crede bloggerul Vali Petcu, cunoscut mai ales prin pseudonimul Zoso, despre concurenta in blogosfera.

Afirmatia lui face parte dintr-o initiativa a Wall-Street.ro prin care cei mai cunoscuti bloggeri romani au dat note blogosferei din Romania si si-au exprimat parerile despre cursul acesteia in 2013 si in viitor.

Pentru onestitate in blogosfera, Zoso are nota 5 si spune astfel ca „nu exista corectitudine in business, fiecare trage cat poate spuza pe turta lui. Cei care incearca sa fie corecti sunt mai apreciati de public si de comunitatea lor, ceilalti fac ce pot".

Vali Petcu (Zoso.ro) mai crede ca investitiile in 2014 vor continua sa creasca. „Au ramas doar doua medium-uri pentru publicitate: TV-ul si Internetul, iar blogurile sunt acolo in frunte, inaintea site-urilor, care vand la kilogram, si a Facebook, care e dubios si poluat”, a completat bloggerul, potrivit caruia in 2013, au existat mai putine campanii comparativ cu anul trecut, „dar mai mari si mai bine coordonate. Cumva s-a trecut de la incercarea mediului cu degetul la investitii un pic mai serioase si masuratori mai atente”, explica el.

Ce note a mai dat a dat bloggerul si ce credere despre intersectarea profesiei de jurnalist cu munca de blogger, cititi aici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri