Este deja stiut faptul ca din ce in ce mai multi oameni fac multi tasking – se uita la televizor si stau, simultan, si pe retele sociale, pe tablete, pe computere. Super Bowl XLVIII a fost o reusita pentru Seattle Sehawks, Fox si social media – in ce ordine insa, este interpretabil.

Pe Twitter, jocul a atras 15,3 milioane de oameni care au urmarit si au scris mesaje despre eveniment, a raportat Nielsen SocialGuide. Fiecare utilizator a vazut, in medie, 120 de tweet-uri legate de eveniment dar si despre reclamele din pauzele spectacolului sportiv.

Utilizatorii au trimis, in medie, 4,5 tweet-uri, in crestere cu 6% fata de anul precedent.

Conversatiile cele mai aprinse pe Twitter au fost la 10 p.m., imediat dupa victoria Seattle.

Facebook a inregistrat o crestere de 10 ori a numarului de oameni activi pe retea, in timpul Super Bowl. Mai mult de 50 de milioane de utilizatori Facebook au interactionat de multiple ori prin postari, like-uri, comentarii, toate legate de Super Bowl.

Vezi aici si cele mai interesante reclame din timpul evenimentului!

Citeste si:
Facebook a acceptat sa plateasca o amenda de 580.000 de euro
Scandalul Cambridge...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
MILIARDARII care au renuntat la scoala inainte sa faca averi