General Mills, producatorul cerealelor Cheerios, a adoptat o noua politica prin care isi anunta consumatorii “discret”, pe pagina sa de Internet, ca nu mai pot actiona in judecata compania daca au descarcat cupoane de reducere pentru achizitionarea de produse, sunt fani ai brandurilor din portofoliu in retelele sociale sau au participat la concursuri organizate de companie, scrie New York Times.

Orice persoana care a primit din partea companiei vreun produs care poate fi considerat un beneficiu si care, ulterior, are o disputa cu General Mills in privinta marcilor sale va trebui sa utilizeze mijloace informale de negociere precum e-mail-ul sau sa treaca printr-un proces de arbitraj. Cumparand produsele sale, consumatorii depind astfel de acesti termeni.

“Am schimbat politica de confidentialitate. Va rugam sa luati in considerare si noii termeni legali prin care toate disputele legate de achizitia si utilizarea produselor General Mills vor fi rezolvate prin arbitraj obligatoriu”, se arata intr-o nota “discreta” postata pe pagina sa de Internet.

General Mills a platit anul trecut 8,5 milioane de dolari pentru a incheia o serie de procese legate de ambalajele iaurtului Yoplait Yoplus. In plus, in 2012 a fost de acord cu incheierea unui proces privind etichetarea gresita a unui produs.

Citeste si:
Mark Zuckerberg nu va opri publicitatea politica pe Facebook
Mark Zuckerberg nu va opri...

Sursa foto: MediafaxFoto

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Drumul catre succes si prabusirea platformelor de social media