Victor Ponta si Klaus Iohannis au participat, miercuri, 12 noiembrie 2014, la cea de-a doua dezbatere electorala televizata din cursa pentru alegerile prezidentiale. Subiectul celei de-a doua dezbateri a fost preluat in 6.175 de materiale din mediul online, mai putin cu 777 de materiale fata de prima dezbatere, care a inregistrat 6.952 de materiale (articole, postari).

mediaTrust prezinta vizibilitatea evenimentului in mediul online, in intervalul 12 noiembrie, ora 19.00 – 13 noiembrie, ora 10.00. In perioada monitorizata, Klaus Iohannis, a inregistrat 4.193 de mentiuni, 2.115 sunt in social media si 2.078 pe site-urile de stiri.

Victor Ponta a avut 5.435 de mentiuni in contextul dezbaterii, dintre care 2.254 au fost inregistrate in online-ul clasic, iar 3.181 au fost inregistrate in social media. Analiza a luat in calcul peste 2000 de publicatii on-line, conturile publice de Facebook si Twitter ale utilizatorilor romani si peste 30.000 de bloguri si forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri