Agentia MediaCafé anunta consolidarea operatiunilor locale sub brandul ChargeAds, asimiland parteneriatul Yahoo! din Romania si divizia de Programmatic intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de tehnologie pentru tranzactionare de media automatizata din Europa.

Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds, furnizor global de tehnologie pentru publicitatea digitala automatizata, vine ca o consecinta a migrarii tranzactiilor de media digitale inspre programatic, si finalizeaza un proces de consolidare inceput in urma cu 2 ani. Mihai Fanache este fondator al agentiei MediaCafe care are parteneri precum Rubicon, Google, Yahoo, Pubmatic.

ChargeAds va beneficia de cei peste 20 de specialisti MediaCafé si de relatiile existente din piata, completand oferta catre parteneri. “Romania se aliniaza astazi tendintelor globale prin adoptarea platformelor de Programmatic Trading ca si solutii eficiente, transparente si scalabile de cumparare si vanzare de media digitala. Este o consolidare naturala, care va facilita accesul rapid si sustenabil al partenerilor” a declarat Mihai Fanache, CEO-ul companiei rezultate din consolidarea celor doua entitati.

ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri in New York, Cape Town, Bucuresti si Dubai, care furnizeaza pentru publisheri, agentii si clienti de publicitate din intreaga lume.

Citeste si:
Salariile din publicitate au crescut cu 3% anul acesta
Industria de publicitate a...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Europa FM refuza publicitate de la Gabriela Firea