Google a anutat luni disponibilitatea la nivel mondial a doua noi produse pentru companii si advertiseri – Customer Match, care te ajuta sa atingi cei mai valorosi clienti ai tai, si Universal App Campaigns, care te ajuta sa iti promovezi aplicatiile cu „cel mai bun reach”.

Customer Match este un nou produs construit pentru a atinge clientii cei mai valorosi ai companiilor, pe Google Search, YouTube si Gmail. Serviciul iti permite sa incarci o lista de adrese de eMail, care pot fi cuplate cu utilizatorii deja logati in serviciile Google, intr-un mod sigur si „privacy-safe”. De acolo, poti construi campanii si reclame personalizate pentru audienta pe care deja o cunosti si cu care ai interactionat in trecut. Tot prin Customer Meci poti genera Similar Audiences pentru a atinge noi clienti care au interese similare cu cei deja cunsocuti.

Customer Match va fi lansat astazi catre toti advertiserii, Similar Audiences urmand a fi introdus in urmatoarele saptamani, inclusiv in Romania.

Promoveaza-ti aplicatiile

Oamenii descopera aplicatiile in multiple feluri – search online, recomandari, sugestii din aplicatii. Daca business-ul tau are o aplicatie, ai nevoie de o modalitate scalabila de a atinge clientii care sunt cei mai interesati de a o si instala.

Incepand de astazi, Universal App Campaigns va fi disponibila dezvoltatorilor si advertiserilor ca o noua campanie AdWords care sa te ajute sa te conectezi cu alti utilizatori de aplicatii din Google Search, Google Play, YouTube si Google Display Network. Practic, in cativa pasi vei putea sa iti promovei aplicatia pe platforme si retele cu reach mondial.

Citeste si:
Cine sunt primii speakeri straini confirmati la GPeC Summit 2018
Cine sunt primii speakeri...

Sa spunem ca ai o aplicatie noua, un joc de aventuri. Prin Universal App Campaigns, o poti promova in sistem AdWords pe YouTube, targetand o anumita audienta; de asemenea, reclamele pot fi plasate in toata reteaua Google Display Network. Ce este important, UAC ia in considerare in special cautari din Google precum „adventure games” sau „puzzle games”.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Cum iti eficientizezi magazinul online: insighturi de la ecomTEAM 2019