Facebook a exprimat vineri scuze pentru o eroare in masurarea vizonarilor de catre utilizatori a continutului video pe reteaua de socializare, care a marit timpul petrecut in acest fel, relateaza Reuters.

Operatorul platformei de socializare a anuntat in urma cu cateva saptamani ca datele privind timpul mediu petrecut de utilizatori vizionand filmulete au fost umflate artificial pentru ca au fost luate in considerare doar cele urmarite cel putin trei secunde, scrie News.ro.

La momentul respectiv Facebook a precizat ca discrepanta nu a influentat facturile pentru publicitate. Compania a introdus totodata un nou sistem de masurare a vizionarilor.

Cresterea puternica a continutului video pe reteaua de socializare a atras un interes semnificativ al furnizorilor de publicitate, iar Facebook a beneficiat de reorientarea cheltuielilor pentru publicitate catre Internet si alte platforme mobile.

Veniturile din publicitate au fost principalul motor pentru veniturile totale ale Facebook in trimestrul trecut, cu un avans de 63%, la 6,24 miliarde de dolari.
”Chiar daca este vorba doar despre unul dintre multele elemente luate in considerare, luam in serios orice eroare”, a declarat David Fischer, vicepresedinte pentru afaceri si parteneriate de marketing la Facebook.

Retail jobs

Anuntul poate da o lovitura serioasa Facebook pe segmentul video, care a crescut puternic in ultimii doi ani, a aratat Sarah Wood, co-CEO la compania de publicitate Unruly, detinuta de News Corp.

Wall-Street Journal a relatat inca de joi ca divizia de publicitate a Publicis Groupe a fost informata de Facebook ca o metoda anterioara de masurare a supraestimat timpul mediu petrecut de utilizatori vizionand filme cu 60%-80%.

Sursa foto: Bloomua / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri