Peste 60% dintre companiile din Romania folosesc ca principal canal de promovare internetul, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. In acelasi timp, 34% prefera pliantele/brosurile, tot 34% participa la targuri/conferinte si doar 22% se promoveaza cu ajutorul smartphone-ului, desi acesta este considerat cel mai eficient canal de promovare de catre companiile care il utilizeaza.

Studiul a inclus patroni/antreprenori, directori de companie sau manageri generali de la patru categorii de companii din diverse sectoare de activitate din Romania: cu pana in 5 angajati, cu 6-50 de angajati, cu 51-250 de angajati si cu peste 250 de angajati.

„Pe masura ce cresc numarul de angajati si bugetele ce pot fi alocate, se diversifica si mixul de marketing folosit de companie, iar importanta canalelor traditionale in promovarea serviciilor sau produselor acesteia creste”, spune Traian Nastase, Managing Partner, iSense Solutions.

Astfel, daca internetul s-a remarcat drept principal canal de promovare pentru toate categoriile (62% dintre companii), cele cu 6-50 de angajati prefera sa se promoveze si prin pliante/brosuri (41%) si outdoor (28%), in timp ce companiile cu peste 250 de angajati se orienteaza mai mult si catre TV (61%).

„Intr-o piata extrem de competitiva, dincolo de canalele prin intermediul carora aleg sa se promoveze, companiile trebuie sa acorde o atentie sporita mesajelor pe care le transmit consumatorului modern, intrucat acestea pot avea un impact semnificativ asupra deciziei de cumparare”, adauga Andrei Canda, Managing Partner iSense Solutions.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri