Traim in era in care fiecare dintre noi vorbeste despre ponturi si trucuri despre SEO. Toti vor sa para ca stiu Search Engine Optimization, insa diferenta este facuta de ani de experienta, urmarirea atenta a tendintelor si modificarilor din industrie si practicii pe sute de site-uri. Fernando Muñoz, specialist SEO, investitor (qashops, OPTI, farmacia.bio), membru SEMP si fondator al propriei companii a oferit wall-street.ro mai multe perspective privind SEO.

“O sa ofer trei lucruri care functioneaza bine pentru clientii mei din eCommerce. 1) Foloseste mega description sub <h1> 2) Link-uieste doar URL-urile cu relatii reale intre ele (a pune link pe cuvantul “Caciula” catre “Carnati” nu are sens) si 3) Putin = mai bun. Foloseste doar link-urile care chiar sunt relevante si renunta la cele care nu sunt necesare.

In fiecare saptamana au loc, insa, schimbari, si trebuie sa inveti din ele, sa le urmaresti si sa le testezi.

Vino la ecomTEAM 2018! Invata cum sa cresti traficul, cum sa atragi si sa fidelizezi clientii si care sunt cele mai eficiente strategii in 2018! Inscrie-te acum!

Cum se diferentiaza SEO mobile vs desktop

Google a inceput inca de acum cativa ani sa marseze pe zona de mobile. Specialistii din piata estimeaza chiar ca ponderea traficului din mobile va ajunge la trei sferturi din total, pana in 2018.

Citeste si:
Studiu: Cat te costa sa deschizi un magazin online in Romania
Studiu: Cat te costa sa...

Cum diferentiezi, deci, campaniile si eforturile de SEO pe mobile vs desktop? “Acum este, inca, cumva neclar. Staff-ul Google spune ca pe desktop nu poti ascunde continutul important (hiding content) si, in prezent, permit indexarea pe mobile. Cheia este insa “in prezent”. Cateva idei de la mine:

- A avea o experienta perfecta pe mobile, si rapida (WPO este pentru SEO cum este ca partenera/partenerul tau sa iti spuna “te iubesc” si, daca dureaza mai mult de 5 secunde sa raspunzi…in noaptea aceea nu vei “converti”);

- Raspunde nevoilor utilizatorilor de mobile. “Toti avem statistici cu vanzari slabe pe mobile, si asta deoarece raspundem nevoilor celor care acceseaza site-ul de pe desktop, in loc de cautari pe mobile”, spune spaniolul.

Cum poti face fata schimbarilor in strategia SEO?

Nu construi un website, construieste un brand, cu un website perfect SEO. “Trebuie sa ne axam pe a construi corect: uita de tweak-uri si scurtaturi, construieste-ti website-ul cu o arhitectura buna, evita strategiile riscante de Linkbuilding si problemele cu indexabilitatea. Incearca sa construiesti corect, pe un website bun. Si fa PR”, spune Fernando Muñoz.

Greseli pe care le fac ownerii de magazine

Sunt cateva greseli mari, insa mai putin cunoscute, pe care le fac ownerii de magazine online, sau chiar cei angajati pe posturi de SEO specialists.

Citeste si:
De la telegraf la smartphone - istoria comunicarii intre oameni
De la telegraf la smartphone...
  1. Prima greseala este sa incerci sa te axezi doar pe continut si sa nu realizezi ca, pana la urma, magazinul online va fi folosit de oameni;
  2. A nu fi perseverent: sa amesteci lucrurile, meniurile cu shortcut-uri de navigare, link-uri catre ceva ce nu are logica si asa mai departe;
  3. Sa ai categorii, tag-uri, taxonomii, folksonomii slabe. Daca le creezi corect, vei avea un instrument puternic pentru atragerea utilizatorilor.

Sursa foto


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Sistemul de urgenta 112: ce schimbari vrea sa aduca Raed Arafat