Selectivv are propria platforma Demand-Side Platform (DSP), datorita careia fiecare poate implementa campanii complexe, cu un public tinta foarte clar definit, in orice moment al zilei si in orice colt al lumii. Tehnologia este folosita pentru a afisa reclame pe mai mult de 200.000 de aplicatii si pe 14 milioane de site-uri.

Pana in prezent, toate datele colectate de Selectivv au permis definirea a 46 de categorii de consumatori. Cateva exemple ar fi: oameni de afaceri, imigranti, iubitori de shopping sau persoane care se pregatesc pentru nasterea unui copil. Aplicatiile mobile instalate de fiecare utilizator sunt extrem de utile pentru incadrarea in una sau mai multe dintre categoriile identificate.

Potentialul din Romania pentru mobile advertising

Avantajele sunt la fel si pentru utilizatorii romani de platforme mobile, intrucat acestia ar primi doar reclame care corespund intereselor pe care le au.

Studiile au aratat ca romanii sunt cei mai orientati din Europa Centrala si de Est catre platformele mobile. Majoritatea romanilor sunt online pe tot parcursul zilei si navigarea pe internet se desfasoara mai ales prin intermediul telefoanelor. De asemenea, romanii sunt foarte deschisi in ceea ce priveste tehnologiile de ultima generatie. Datorita acestor considerente, Selectivv a decis sa valorifice potentialul din Romania cu ajutorul unei echipe locale.

„Suntem in plina dezvoltare a publicitatii pe dispozitive mobile si oamenii au nevoie de informatii care sa-i ajute. De exemplu, daca cineva urmareste ofertele companiilor aeriene pentru destinatii exotice, putem trage concluzia ca acea persoana este pasionata de calatorii si de experiente unice. Mai mult, un utilizator care cumpara bilete catre Paris si viziteaza magazine celebre este evident pasionat atat de calatorii, cat si de shopping. Aceasta persoana ar putea fi interesata, prin urmare, de asigurari de calatorie si de programe de relaxare, chiar daca acestea au un pret mai piperat“, a detaliat Dominik Karbowski (vicepresedintele companiei Selectivv Mobile House) operatiunile pe care le va derula compania pe piata locala.

Fiecare campanie genereaza o cantitate imensa de informatii. Compania poate identifica modelul de smartphone al fiecarui utilizator, sistemul de operare, alte aplicatii instalate, precum si sexul, varsta, interesele si localizarea posesorului. Datele sunt colectate pe propria platforma Data Management Platform (DMP) a Selectivv, una dintre cele mai mari din Europa Centrala si de Est.

Romania are aproape 20 de milioane de locuitori, dintre care 50% detin un smartphone. Prin urmare, este una dintre cele mai mari piete din Europa Centrala.