Perioada de analiza este ianuarie – decembrie 2017 si cuprinde cifre privind situatia conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe urmatoarele canale online din Romania: bloguri, Facebook, Twitter, Instagram, presa online, 4square, LinkedIn, Youtube, forumuri, Google+. In plus, am adaugat si datele din platforma de Facebook events dezvoltata de Zelist.

Iata un scurt preview cu exemple de informatii care sunt disponibile in raport.

Pentru Facebook datele au fost preluate din paginile de Facebook monitorizate in fbMonitor (aprox 83.000 de pagini). 31.851.554 de comentarii pe pagini de Facebook au fost date in 2017 si de 1564% mai multe like-uri: 530.195.577.

- Postarea cu cel mai mare numar de like-uri din 2017 , avand 201.588 like-uri*
*Cifrele sunt cele din momentul preluarii datelor, intre timp acestea putand fi modificate

- Postarea cu cel mai mare numar de share-uri din 2017, avand 307.014 share-uri*
* Cifrele sunt cele din momentul preluarii datelor, intre timp acestea putand fi modificate

Pe Instagram s-au inregistrat 2.782.381 utilizatori activi (dupa postari si comentarii) in 2017. Dintre acestia, cei numiti power users (care au dat minimum 100 de comentarii) sunt in numar de 93.734.

Pe Youtube au fost 2.680.807 utilizatori activi in 2017, referindu-ne la cei care au fost minimum un clip sau un comentariu, in crestere cu 30% fata de anul 2016. Iar clipurile urcate in 2017 numara nu mai putin de 13.778.874.995 de vizualizari.

In ceea ce priveste datele din Facebook Events, in topul oraselor in care au fost inregistrate cele mai multe evenimente in 2017 sunt: Bucuresti – cu 72.692 evenimente, Cluj-Napoca – cu 19.080 evenimente si Timisoara – cu 12.138 evenimente.