Opinie: Ce am invatat despre marketing dintr-un curs despre Adwords

Un curs care iti schimba perspectiva asupra a ceea ce inseamna digital marketing si te invata ca nu exista intrebari bune sau mai putin bune.

Cand incerci, dupa niste ani de zile in care ai zis ca PPC-ul nu e de tine sa faci “pace” in special cu Adwords-ul, te apuci sa cauti cele mai bune variante de cursuri/traineri/anything :) care te-ar putea ajuta sa fii zen cand auzi termeni precum CPL, Enhanced CPC, Ad Extensions etc.

Initial am incercat sa caut cursuri online pe platforme precum Udemy sau Lynda insa oricat m-as fi uitat la cursurile cu pricina am zis ca nu sunt cea mai buna modalitate de a invata pentru mine. La recomandarea unei colege care a facut un curs de Google Tag Manager la OK Institute am zis sa incerc si varianta asta si BINE AM FACUT!

Cand am inceput cursul aveam o imagine de ansamblu asupra a ceea ce poti face in si cu Adwords, insa desi aveam acces in contul companiei la care lucrez, mi-a fost mereu teama sa dau click si sa ma uit in cont de frica sa nu stric ceva. Pe bune zic, traiam cu impresia ca daca apas un buton aiurea stric tot.

In cele opt saptamani de curs la OK Institute am invatat de la Cristina Fulea, Zana PPC la OK Institute, ca nu poti deveni un specialist PPC bun daca nu testezi, gresesti, testezi iar si o iei de la capat cu acelasi entuziasm insa cu ceva mai multe insight-uri (insight-uri pe care le descoperi testand) despre oamenii carora le afisezi campanii pe Google.

Citeste si:
Ce trebuie sa stii ca start-up daca vrei sa faci reclama prin Google
Ce trebuie sa stii ca...

Pe langa faptul ca ne-a oferit suport tuturor, indiferent de nivelul nostru de cunostinte in generarea primelor campanii, a avut invitati speciali de la care am invatat strategii de marketing digital pe bune – de la cum putem sa facem un research de business (etapa cheie pentru succesul unei campanii), cum putem optimiza un landing page astfel incat sa ii oferim utilizatorului o experienta ridicata pana la cum putem creste rata de retentie pentru un client din eCommerce.

Bonus: pe tot parcursul celor opt saptamani, Cosmin Nastasa, fondatorul OKI, este prezent si iti ofera raspunsuri la toate intrebarile pe care le-ai putea avea despre Adwords, strategii de marketing, ba chiar strategii de business.

P.S: Am dat click, am apasat butoane in contul de Adwords, am facut campanii si nu am stricat nimic. Mission accomplished!

Citeste si:
Afacerile Zitec au crescut cu 34% in 2019, pana la 7 milioane de euro
Afacerile Zitec au crescut cu...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Varianta digitală care permite completarea declarației pe propria răspundere
Setari Cookie-uri