DWF, una dintre cele mai importante agentii specializate in optimizare SEO de pe piata locala, a incheiat primul semestru al anului in curs cu o cifra de afaceri de 2,4 milioane lei, in crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatele pozitive se datoreaza in primul rand extinderii portofoliului de clienti, cu proiecte noi mai ales din zona de e-commerce, precum si cresterii gradului de retentie a clientilor deja existenti. Acesti vectori de crestere au fost sustinuti de extinderea echipei la 24 de angajati si a investitiilor in instrumente SEO performante.

In prezent, DWF desfasoara 118 campanii active de SEO, in crestere cu 40% fata de primul semestru al anului 2017. De asemenea, agentia monitorizeaza zilnic pozitia site-urilor in Google pentru 120.000 de cuvinte cheie, atat pe desktop, cat si pe mobil, pentru a permite identificarea rapida a modificarilor Google si actionarea prompta in avantajul clientilor.

Specialistii DWF vad in primul semestru al anului o crestere a pietei de servicii SEO si un trend de orientare a clientilor catre agentii specializate, in detrimentul celor tip all-in-one. De asemenea, cresterea gradului de utilizare a mobilului pentru cautari a determinat o schimbare de prioritaţi in SEO atat la nivel tehnic, cat si in ceea ce priveste modul in care conţinutul optimizat este construit. Aceste schimbari la nivel de strategii sunt conditionate, de asemenea, de accentul din ce in ce mai mare pus de catre Google pe relevanta locala a rezultatelor oferite la cautari.

,,SEO devine o directie din ce in ce mai atragatoare pentru companii, datorita beneficiilor de marketing asigurate pe termen lung, iar acest aspect s-a reflectat si in cifrele de crestere cu care am incheiat prima jumatate a anului. Am gestionat cu 40% mai multe campanii SEO decat anul trecut, iar acest lucru se datoreaza cresterii echipei si, implicit, a nivelului de know-how, precum si eficientizarii fluxurilor si proceselor operationale”, a declarat Mihai Vinatoru, CEO DWF.

Draghici, DWF: Update-ul...
Citeste si: Draghici, DWF: Update Google major a schimbat paradigma SEO

In ceea ce priveste planurile pentru anul in curs, DWF mizeaza pe mentinerea trendului ascendent si vizeaza o cifra de afaceri de 5,5 milioane lei la finalul anului 2018. Din punct de vedere strategic, in prim-plan raman consolidarea echipei, imbunatatirea nivelului individual de performanta, eforturile de proceduralizare a activitatilor si investitia continua in cele mai performante instrumente SEO.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
100% SEO: Ce diferente sunt intre cautarea aEURsLaptop ASUSaEURt si aEURsLaptop ASUS de vanzareaEURt