Ei bine, nu te ținem în suspans și o să-ți răspundem încă din prima frază: enorm! Concret, succesul afacerii tale poate depinde de un site. De existența, de relevanța și calitatea lui. Bun, hai să le luăm pe rând.

Existența

Site-ul este principala sursă de informare despre produsele și serviciile pe care le oferi. Studiile arată că, dacă nu ai un site, poți pierde 80% din clienții potențiali, fiindcă aceștia caută date despre companii pe Internet și le evaluează credibilitatea în funcție de designul paginii web.

Sigur, în ultimul timp e ușor să găsești pe cineva care „se pricepe” să-ți facă un site și chiar poți să obții un preț bun. Dar șansele sunt mari ca acest site să nu-și atingă scopul.

Relevanța

Pentru ca obiectivul să fie atins – fie că e vorba de a-ți face businessul cunoscut, de comunicare sau de vânzări – ai nevoie de profesioniști care să-ți înțeleagă specificul afacerii și cerințele de business, să fie la curent cu ultimele tendințe în domeniu și, foarte important, să știe să reflecte personalitatea brandului tău în cadrul website-ului.

Precum Baboon Software. Echipa Baboon are o experiență vastă în creare site de business, după cum o demonstrează și portofoliul lor amplu.

În SUA 36% dintre firmele mici nu aveau un site înainte de pandemie, cifră care a scăzut la 28% în 2021. Aceasta demonstrează că din ce în ce mai mulți antreprenori înțeleg că, pe lângă faptul că facilitează promovarea online ca niciun alt mediu, site-ul reprezintă o oportunitate continuă de creștere a afacerii și a încrederii consumatorilor în aceasta.

Obstacolul major în calea realizării unui website este convingerea că acest lucru este extrem de complicat și de costisitor, ceea ce, cu foarte rare excepții, nu mai e cazul de mult. Tot ce trebuie să faci este să stabilești, pur și simplu, o întâlnire unde să prezinți detaliile necesare despre afacere și necesități și să spui care sunt eventualele doleanțe sau cerințe de brand. Mai departe se ocupă experții pe care i-ai ales, ghidați de feedback-ul tău.

O altă barieră este reprezentată de funcționalitatea, intuitivitatea și cursivitatea unui site – factori majori în clasificarea organică din cadrul motoarelor de căutare. Practic, așa ajung site-ul și afacerea ta să fie descoperite mai ușor sau mai greu.

Colaborând cu oameni care chiar știu ce fac în acest sens, vei sări cu pași imenși către vârful acestor clasamente. La polul opus, te vei plânge de viteze mici și trafic redus.

Dar ce faci, de exemplu, dacă vrei să te autodepășești, să-ți menții publicul implicat, să înțelegi cum te ajută optimizarea pentru motoarele de căutare sau să rămâi relevant și în viitor? Ei bine, atunci poate nu ar strica să iei în calcul integrarea optimizării pentru alte platforme (mobil, tabletă) sau integrarea unor funcții precum căutarea vocală, materiale video sau chatbots – roboții software care „discută” cu clienții.

În funcție de specificul afacerii tale, îți poți adapta website-ul astfel încât să impresionezi încă de pe prima pagină. Iar un aspect important de înțeles este că investiția într-o pagină de web modernă și eficientă este una pe termen lung, dar care se amortizează într-un timp mai scurt decât crezi.

Calitatea

Un site bine realizat este cel mai bun agent de vânzări pe care-l poți avea, asigurând acces nelimitat la informații despre produse, servicii și brand. Iar asta, în mod ideal, pe limba ta și, mai ales, a publicului tău țintă. După cum am menționat mai devreme, site-ul ar trebui să ilustreze personalitatea afacerii tale – jucăuș, profesionist, smart, techy – să transpire brandul și să-i facă pe clienții potențiali să devină clienți siguri.

Aici e măiestria! De aceea în 2021 e mai complicat să te bazezi pe amatori. Acum ai nevoie de profesioniști, așa cum spuneam. Diferența devine evidentă imediat, nu doar judecând după aspect și conținut, ci și după randamentul investiției.

Indiferent de domeniul în care activezi, o echipă de specialiști se va adapta personalității și nevoilor tale și îți va pune la dispoziție nu doar un website profesional, optimizat și responsive, cu garanție de 100%, ci și promovare online, mentenanță, găzduire, SEO și toate cele necesare pentru ca prezența ta online să fie una de invidiat.

Într-adevăr, jucătorii mari precum corporațiile din orice industrie ridică ștacheta în mod constant la nivel de conținut și design al site-urilor lor, dar și al așteptărilor audienței, iar bugetele nelimitate își pot spune cuvântul. Însă nu e obligatoriu. E un domeniu în care o abordare inteligentă poate face multe pentru prezența ta online și, implicit, pentru afacerea ta. De aceea recomandăm constant să alegi să colaborezi cu profesioniști atestați.

Descoperă și tu cum îți poți crea un website de calitate și nu uita că viitorul afacerii tale poate depinde de el!

Sursa foto Unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri