Vanzarile de gaze naturale ale Petrom au scazut cu 6% in ultimele trei luni ale anului trecut raportat la aceeasi perioada din 2012, din cauza cererii scazute din industrie si temperaturilor peste medie, potrivit unui raport publicat joi de grupul austriac OMV si citat de Mediafax.

Astfel, volumul vanzarilor de gaze ale OMV Petrom a coborat de la 14,44 TWh la 13,56 TWh in perioada analizata.

Marjele inregistrate de compania romaneasca in zona gazelor naturale au fost de asemenea sub nivelul din anul anterior.

Productia de hidrocarburi a Petrom a scazut usor in ultimul trimestru al anului trecut fata de aceeasi perioada din 2012, de la 183.000 la 181.000 barili echivalent petrol pe zi, se mai spune in raport.

Productia OMV a urcat totodata cu 8,6%, la 301.000 barili echivalent petrol pe zi.

Retail jobs

Pretul mediu al petrolului Urali a fost de 108,9 dolari pe baril in trimestrul al patrulea, fata de 109,32 dolari pe baril cu 12 luni in urma, in timp ce cotatia medie a titeiului Brent a coborat de la 110,08 dolari la 109,24 dolari pe baril.

OMV a inregistrat in trimestrul al patrulea o marja indicativa pe rafinare de 1,16 dolari pe baril, fata de 4,03 dolari in perioada corespunzatoare a anului anterior.

Totodata, OMV noteaza ca performantele diviziei de energie electrica au fost afectate de situatia dificila de pe pietele din Romania si Turcia.

Productia de electricitate a grupului a urcat la 2,11 TWh in trimestrul al patrulea al anului trecut, mai mult decat dublu fata de aceeasi perioada din 2012, in principal datorita intrarii in exploatare a unei centrale din Turcia, se spune in raport.

Citeste si:
Guvernul trebuie sa vanda 8% din Petrom salariatilor
Guvernul trebuie sa vanda 8%...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri