Ascendia urmareste dublarea cifrei de afaceri, dupa listarea pe AeRo

Compania locala de eLearning Ascendia a anuntat ca tinteste dublarea cifrei de afaceri pana in anul 2018, la peste 2 milioane de euro, dupa listarea pe piata AeRO administrata de Bursa de Valori Bucuresti. Ascendia previzioneaza si o crestere a profitului de peste 2,5 ori, acesta urmand sa ajunga aproape de nivelul de 1 milion de euro in anul 2018.

Un rol important in decizia de listare a companiei l-a avut Certinvest, dupa preluarea a 10% din actiuni de catre fondul Certinvest Dinamic. Acordul dintre cele doua parti a inclus si suportul logistic si strategic oferit de grupul financiar pentru admiterea la cota bursei.

“Cred ca antreprenoriatul este forta care dinamizeaza si eficientizeaza economia. Antreprenoriatul creeaza premisele inovatiei si initiaza schimbarea, evolutia. Iar acest lucru nu poate exista fara finantare, pe care bursa o poate oferi. Certinvest a sustinut demersurile antreprenoriale pe piata de capital si ne dorim sa convingem cat mai multi antreprenori locali cu viziune sa se orienteze catre mecanismele bursei ”, a declarat Eugen Voicu, actionar fondator al Certinvest.

Incurajata de faptul ca Romania este un performer in clasamentul global al cresterii utilizarii cursurilor in format eLearning, clasandu-se pe locul 4 in lume ca ritm de crestere in perioada 2010-2015, cu un avans de 38% , compania de eLearning Ascendia isi bazeaza dezvoltarea pe 2 piloni: dezvoltarea gamei de produse si servicii proprii si continuarea atragerii de finantari europene si nationale.

Romania se afla pe locul 4 in lume dupa ritmul de crestere al utilizarii cursurilor in format eLearning, in perioada de 2010-2014, cu un avans de 28%, conform unor studii citate de companie. Compania mizeaza pe dezvoltarea gamei de produse si servicii proprii pentru mediul academic si cel corporate.

In segmentul academic, Ascendia are in vedere extinderea portofoliului de manuale scolare, pana la clasa a XII-a, in plus fata de manualele de comunicare in limba romana pentru clasa I si clasa a II-a pe care compania le-a editat in format digital si tiparit, pana in prezent. O alta directie este cea a jocurilor educationale pentru prescolari, lansand si alte aplicatii educative, pe langa cele 14 deja existente.

Citeste si:
Pasul urmator in digitalizarea cursurilor: carti ca in Harry Potter
O firma de e-Learning vrea sa...
Citeste si:
Pasi de urmat in caz ca suspectezi ca ai coronavirus
Pasi de urmat in caz ca...

„Perspectivele de crestere a cererii pe acest segment sunt incurajatoare, pe masura ce tehnologia mobila incepe sa aiba o influenta din ce in ce mai mare asupra modului de invatare. De altfel, se estimeaza ca oferta de aplicatii mobile si de jocuri mobile educative va creste in Europa cu un ritm anual de 11,2% pana in anul 2020”, se mai arata in comunicat.

Ascendia are in plan si dezvoltarea unei platforme educationale extrascolare destinata mediului public international, bazata pe conceptul de edutainment, adica educatia prin joaca.

Pe segmentul corporate, Ascendia are in plan imbunatatirea sistemului propriu de management al invatarii (Coffee Learning Management System), si adaptarea lui personalizata la cerintele companiilor pentru care ofera servicii de training digital.

Citeste si:
Norofert crește cu peste 20% în prima zi pe Bursa de Valori București
Norofert crește cu peste 20%...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri