Societatea Nationala Nuclearelectrica (SNN) a lansat o aplicatie pentru telefon mobil, ''Access SNN'', destinata relatiei cu investitorii, ceea ce va permite accesul rapid la o baza de date completa despre companie, dar si la activitatile si rezultatele acesteia.

Aplicatia a fost creata pentru a raspunde la nevoia in crestere de informatii rapide, concise si usor accesibile pentru actionari, investitori, reprezentantii mass-media si publicul larg, in scopul facilitarii accesului de oriunde la date de interes precum principalele evenimente din activitatea companiei, situatiile financiare la zi si istorice, evolutia pretului actiunilor, dividende, calculator de investitii si alte informatii descriptive despre SNN.

"Ne propunem sa avem o abordare transparenta si proactiva in dialogul cu stakeholderii nostri, sa fim disponibili pe toate canalele de comunicare pentru a oferi informatii si a raspunde la intrebari. Aplicatia pe care o lansam astazi reprezinta un instrument pe care l-am gandit pornind de la necesitatile actionarilor si investitorilor, dar si ale celor care vor sa stie mai multe despre SNN si speram sa devina un hub de informatii pentru dumneavoastra", precizeaza Valentina Dinu, reprezentantul Nuclearelectrica in Relatia cu Investitorii.

De asemenea, in aplicatie mai pot fi vizualizate si calendarul financiar al SNN, materialele pentru urmatoarea AGA convocata si grafice privind evolutia pretului actiunilor. Aplicatia permite transmiterea de mesaje rapide ce vor fi receptionate de departamentul specializat in relatia cu investitorii din cadrul companiei si solutionate in cel mai scurt timp.

"Accesul rapid la o baza de date complete despre companie, activitatile si rezultatele acesteia in vederea facilitarii adoptarii deciziei de a investi bazata pe informatii clare, furnizate constant si in timp util este o responsabilitate a unei companii listate. Transparenta actului managerial si responsabilitatea fata de companie, actionarii sai si investitori, ca parte integranta a guvernantei corporative, sunt coordonate majore de actiune in cadrul SNN", spune Cosmin Ghita, CEO Nuclearelectrica.

Aplicatia SNN poate fi descarcata din magazinele Android si Apple sau de pe site-ul SNN.

Nuclearelectrica a inregistrat in primele trei luni ale acestui an un profit net de 189,99 milioane lei, cu 51,7% mai mare comparativ cu cel din perioada similara a anului trecut, conform datelor transmise Bursei de Valori Bucuresti.

Rezultatul din exploatare (EBIT) s-a majorat cu 44,4%, ajungand la 213,23 milioane lei, iar EBITDA (rezultatul inainte de impozitare, cheltuieli financiare nete, depreciere si amortizare) a crescut cu 25,1%, la 335,735 milioane lei, in principal ca urmare a cresterii veniturilor din exploatare cu 15%, influentate de majorarea cu 11,8% a veniturilor din vanzarea energiei electrice (la 541,245 milioane lei).

"Ca urmare a liberalizarii complete a pietei energiei electrice incepand cu 1 ianuarie 2018, strategia de vanzari a SNN a fost reconfigurata in conformitate cu noile conditii de piata, cu axare pe piata forward si contracte pe perioade lungi de timp si preturi stabile, in scopul valorificarii optime a productiei", se mentioneaza in raportul companiei.

Productia bruta de energie electrica a celor doua unitati operationale ale CNE Cernavoda a fost de 2.950.627 MWh in primele trei luni din 2018.

SN Nuclearelectrica se afla sub autoritatea Ministerului Energiei, statul detinand 82,48% din actiuni, Fondul Proprietatea, 9,10% si alti actionari, 8,42%.

Componenta a SNN, sucursala CNE Cernavoda asigura functionarea in siguranta a Unitatilor nucleare 1 si 2, fiecare cu o putere instalata de productie de 700 MW. Cele doua reactoare de la Cernavoda asigura aproximativ 20% din necesarul de energie al Romaniei.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri