100 mil. euro pentru o campanie de PR despre Brexit

Guvernul britanic a lansat o importanta campanie de PR menita sa informeze oamenii in legatura cu Brexit-ul.

Sub numele de "Get ready for Brexit", campania a pornit duminica odata cu lansarea site-ului gov.uk/brexit, conform BBC.

Costul campaniei se ridica potrivit estimarilor la 100 de milioane de lire sterline si ministrii spera ca aceasta sa ii poata ajuta pe oameni sa se informeze despre ceea ce trebuie sa stie inainte de termen.

Campania presupune montarea unor panouri prin centrul Londrei, dar si organizarea unor seminarii online si montarea de standuri de informatii la evenimente. Practic, prin campanie oamenii sunt incurajati sa intre pe site-ul oficial pentru a afla raspunsul la diverse intrebari si pentru a primi sfaturi despre pregatirea pentru Brexit.

Dupa lansarea campaniei, #GetReadyForBrexit a fost numarul patru in tentinda discutiilor de pe Twitter luni dimineata. In timp ce unii utilizatori au salutat actiunea guvernului, majoritatea tweet-urilor au batjocorit fie campania, fie Brexit-ul in sine.

Sursa foto.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »



Setari Cookie-uri