Gabriela Firea a cheltuit peste 10 milioane de euro pentru publicitate din bani publici

Primăria Capitalei și multiplele direcții, servicii, companii municipale, dar și instituții de cultură, au plătit servicii de anunțuri și publicitate de peste 49 de milioane de lei (circa 10 milioane de euro) în ultimii 4 ani, cât Gabriela Firea a fost primarul general al Capitalei, potrivit G4Media.ro.

Suma ar putea fi mult mai mare în condițiile în care Compania Municipală Agrement a refuzat să spună câte contracte de publicitate a încheiat, ce valoare au și cine sunt beneficiarii sumelor.

Cele mai mari contracte, de peste 1 milion de lei, au fost încheiate în anul electoral 2020.

Cele mai multe și mai mari contracte sunt încheiate cu Compania Municipală Publicitate și Afișaj, care la rândul ei, a încheiat contracte de publicitate cu instituțiile de presă, însă refuză să spună cui a dat banii invocând ”secretul comercial”.

Noul primar general Nicușor Dan a promis în campania electorală desecretizarea și transparentizarea tuturor contractelor pe bani publici.

Citeste si:
Câte spitale din București au autorizație ISU de funcționare
Câte spitale din București au...

Citește articolul integral pe G4Media.ro.

Sursa foto: Agerpres FOTO

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »



Setari Cookie-uri