15 Aprilie 2011

Magazinele din AFI Palace Cotroceni, obligate sa deschida in ziua de Paste?



Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de israelienii de la AFI Europe, va fi deschis in ziua de Paste, magazinele urmand sa functioneze incepand cu orele 14.

Magazinele se vor inchide la ora 23.30, iar zona de fast-food si de entertainment va avea un program prelungit pana dupa miezul noptii, au anuntat proprietarii mall-ului.

„In cazul in care unele branduri doresc deschiderea sau inchiderea magazinelor mai devreme de programul stabilit au libertatea de a o face”, a declarat Israel Vizel, managerul mall-ului AFI Palace Cotroceni.

Ulterior insa, oficialii AFI Palace Cotroceni au revenit asupra declaratiei spunand ca doar deschiderea magazinelor poate fi facuta mai devreme de programul stabilit, nu si inchiderea.

„Lucrez la unul dintre brandurile din mall si suntem obligati sa respectam programul impus de managerul AFI Cotroceni. Prin specificul activitatii magazinului nostru nu se justifica programul de lucru prelungit impus de mall, implica doar cheltuieli cu orele suplimentare ale personalului si evident, frustrarea acestuia, care nu beneficieaza de nici o zi libera de Sarbatori!”, scrie un cititor Wall-Street.ro.

Contactati de Wall-Street.ro, oficialii AFI Palace Cotroceni nu au raspuns cu privire la obligativitatea retailerilor de a tine magazinele deschise, declarand doar ca programul este in beneficiul ambelor parti.

"Programul prelungit de Paste are ca principal scop a fi aproape de clientii nostri atat in viata de zi cu zi cat si de sarbatori sau alte ocazii speciale. Programul a fost discutat cu partenerii nostri. Corespondenta se poarta intre managementul mall-ului si managementul partenerilor prin documente oficiale", a explicat Israel Vizel.

La randul lor, mai multi retaileri au declarat ca nu pot face declaratii cu privire la impunerea programului de Paste, aceste informatii putand fi date doar de proprietarii centrului comercial.

AFI Palace Cotroceni a afisat afaceri de 164 de milioane de euro pentru anul 2010, media vanzarilor inregistrate de magazinele din mall fiind de 13 milioane de euro/luna.



Citeste si