26 Aprilie 2012

World Class investeste 5 mil. euro in 3 centre de fitness. Asmita, Aviatorilor si Floreasca, pe lista locatiilor



Dupa ce a deschis in aceasta luna al noualea centru de fitness in cladirea America House din Piata Victoriei, operatorul de fitness World Class a anuntat ca va investi peste 5 milioane de euro in trei noi cluburi, cel mai scump fiind amplasat in zona Floreasca.

World Class a deschis urma cu trei saptamani al noualea centru de fitness din Romania in cladirea de birouri America House, in urma unei investitii de 900.000 euro. Alte trei cluburi urmeaza sa fie deschise, in urma unor investitii de peste 5,2 milioane de euro.

"In conformitate cu obiectivul nostru de a avea intre 15-20 cluburi pana in 2014 suntem in negociere pentru mai multe locatii noi. Semnate si confirmate, noile locatii includ World Class Titan, care se va deschide in cursul acestui an, precum si inceputul constructiei clubului pilot in Floreasca, un club de 4.000 mp”, a spus Mikael Fredholm, CEO al World Class International.

Clubul din Floreasca va fi cel mai scump centru inaugurat de World Class, necesitand o investitie de circa 3 milioane de euro. Constructia acestui proiect va incepe in vara si va dura 12 luni, a adaugat Fredholm.

Un alt club va fi deschis in urmatoarele doua-trei luni in proiectul rezidential Asmita Gardens, aflat in prezent in insolventa. Dupa centrul din Asmita Gardens, World Class va inaugura clubul din Titan, amplasat in cadrul centrului comercial Iris Shopping Center, deschiderea fiind planificata peste cinci-sase luni.

Pe lista zonelor pe care World Class le va bifa in urmatoarele luni se afla si Charles de Gaulle (sau Aviatorilor), unde operatorul de fitness va deschide un club in incinta unui proiect rezidential cu 27 de apartamente, care va fi finalizat in curand. Investitia in clubul din Charles de Gaulle se va ridica la 700.000 euro, potrivit oficialilor World Class.

Abonamentele la World Class costa intre 400 si 1.000 euro/an. In prezent, operatorul de fitness are circa 15.000 de abonati, dintre care 50% provin din zona corporate.



Citeste si