Centrul comercial Vitantis din sudul Capitalei, a carui galerie comerciala era aproape pustiu anul trecut, ca urmare a inchiderilor de magazine, prinde din nou viata, in spatiu urmand sa se deschida un outlet de 1.400 mp.

Printre noii chiriasi ai centrului comercial se numara outletul San Francisco Concept, cu o suprafata de 1.400 de mp. Magazinul se va deschide vineri si va avea peste 10.000 de produse la preturi incepand de 3 lei.

”Deschiderea outlet-ului San Francisco Concept, redeschiderea magazinelor Reserved si Cropp Town cu o suprafata de 600 mp, respectiv 250 mp, precum si a Takko pe o suprafata de 600 mp, transforma Centrul Comercial Vitantis intr-o destinatie de cumparaturi mai atractiva si mai apropiata decat alte magazine similare”, declara managementul Vitantis cu aceasta ocazie.

“Am ales acest concept intrucat vrem sa venim in intampinarea dorintelor si a puterii de cumparare diminuate”, explica managementul Vitantis.

Vitantis Shopping Center este unul din cele mai mari Centre Comerciale din partea de sud a Bucurestiului. Reteaua este formata din Carrefour (hypermarket), Praktiker (DIY), Tehnomarket, Domo si magazinul de mobila Casa Rusu, precum si o galerie comerciala.

Prima faza a proiectului, incluzand si magazinul de bricolaj Praktiker, a fost finalizata la sfarsitul anului 2006. Vitantis Shopping Center are o suprafata totala construita ce atinge aproximativ 39.110 metri patrati. Proiectul este deservit de o parcare cu 800 de locuri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri