Schimbari in business-ul Sony: gigantul japonez intra pe piata serviciilor imobiliare, cautand diversificarea afacerilor

Grupul Sony, unul dintre cei mai mari producatori de electronice la nivel global, va intra pe piata imobiliara cu o investitie initiala de 2,4 milioane de dolari, diversificand afacerile si cautand sa valorifice informatiile si experienta dobandite ca producator de electronice de consum, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.

Sony va infiinta o divizie de imobiliare care isi va incepe activitatea in luna august si va include servicii de brokeraj, managementul proprietatilor si consultanta, a anuntat compania intr-un comunicat.

"Sony a acumulat informatii personale prin diviziile Vaio si PlayStation, astfel ca ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori in afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degraba o optimizare a modului in care sunt utilizate activele decat o miscare strategica", comenteaza pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo.

In timp ce cererea pentru televizoare, computere personale si camere digitale scade, piata smartphone-urilor si tabletelor, aflata inca in crestere, este dominata de Apple si Samsung Electronics.

Sony incearca sa-si revigoreze afacerile si sa-si impuna propriile smartphone-uri si tablete pe o piata aglomerata, compania estimand pentru anul financiar incheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari. Sony a anuntat recent ca va renunta la inca 5.000 de angajati si va continua reducerile de cheltuieli.

Citeste si:
Oferte pentru vreme ploioasa: dispozitive pentru entertainment in casa
Oferte pentru vreme ploioasa:...

Noua divizie va fi denumita Sony Real Estate Corp. si va avea sediul in cartierul Ginza din Tokyo.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Citește și
A murit de coronavirus revenirea "în formă de V" a pieței imobiliare?
Setari Cookie-uri