Immochan Romania a facut o investitie de peste 1 milion de euro pentru a uni galeriile comerciale Auchan Titan si Iris sub un singur brand - Centrul Comercial Auchan Titan, a anuntat compania, care a precizat ca fuziunea se va face la nivel identitar si administrativ.

Administrarea Centrului Comercial Auchan Titan este realizata de echipa de property management a Immochan Romania, parte a grupului Auchan.

Inaugurat in 2007, Centrul Comercial Auchan Titan include un hipermarket Auchan de 14.000 metri patrati si o galerie de 8.000 metri patrati. Ulterior, in 2008, a fost completat de o noua zona de retail, lansata la acea vreme sub numele Iris Titan, adaugand alti 6.000 metri patrati de magazine. In prezent, numarul magazinelor, restaurantelor si spatiilor de servicii se ridica la 120, anunta Mediafax.

Investitia in rebranding a inceput la sfarsitul anului trecut si s-a derulat in paralel cu functionarea normala a activitatii comerciale.

Immochan Romania a fost infiintata in ianuarie 2012 si administreaza noua galerii comerciale: trei in Bucuresti - Auchan Titan, Auchan Vitan si Auchan City Crangasi - si 6 in tara - galeria din Centrul Comercial Auchan Pitesti (Bradu), Craiova-Craiovita, Sibiu, Brasov-Eliana Mall, Bacau si Targu Mures-Sud, totalizand 35.000 de metri patrati de suprafata inchiriabila.

Retail jobs

Compania are in curs de dezvoltare inca doua proiecte: Coresi in Brasov si Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei in Bucuresti, construit pe fosta platforma Tricodava.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri