Actionarii Unirea Shopping Center, compania care detine mallurile cu acelasi nume din Capitala si Brasov, au decis contractarea unui credit bancar in valoare de 40-45 milioane de euro pentru investitiile programate in cele doua centre comerciale, o suma cu peste 40% mai mica decat cea avansata initial.

Intr-un convocator publicat in urma cu o luna, compania anunta ca intentioneaza sa acceseze un credit de cel mult 70 de milioane de euro pentru aceste investitii. Actionarii au decis la sfarsitul saptamanii trecute angajarea unui imprumut de 40-45 milioane de euro. Creditul va fi eliberat in transe, in functie de etapele realizarii programului de investitii, potrivit unui anunt transmis de companie Bursei de Valori Bucuresti (BVB), relateaza Mediafax.ro.

"Acest credit este necesar pentru dezvoltarea centrelor comerciale Unirea Shopping Center Bucuresti si Brasov, avand in vedere potentialul economic conferit de aceste doua centre comerciale, de impactul pozitiv pe care il au acestea pe pietele de desfacere a marfurilor si produselor, centrul comercial din Brasov fiind singurul si cel mai puternic agent economic de profil din zona, fapt care justifica realizarea unor noi investitii pentru dezvoltarea in continuare a business-lui companiei", se arata intr-o informare publicata pe site-ul companiei. Reprezentantii companiei mentioneaza ca "oportunitatea contractarii liniei de finantare este justificata si de conditiile actuale mai avantajoase de creditare pe care le ofera piata financiara".

Pentru acest an, conform informatiilor dintr-un raport al firmei, conducerea are in vedere crearea de legaturi de acces intre zona comerciala si caile de circulatie si transport in comun (metrou, respectiv gara), in cadrul ambelor centre comerciale din Bucuresti si Brasov. "Un alt obiectiv il reprezinta extinderea zonelor de distractie (cinematograf, bowling, biliard, patinoar) din cadrul ambelor centre comerciale, atat pe zonele existente, cat si pe zone adiacente sau nou create. Pentru realizarea acestor obiective, conducerea are in vedere si achizitia de terenuri suplimentare", potrivit sursei citate.

Totodata, un spatiu de 1.200 de metri patrati de la parterul centrului din Bucuresti va fi reamenajat in vederea inchirierii de branduri precum MAC, Wolford sau Tchibo. Compania poarta discutii si pentru aducerea unor noi marci din cadrul grupului Inditex, din care fac parte Zara, Massimo Dutti, Bershka si Pull&Bear. "La parterul corpului Central al cladirii din Bucuresti, se vor elibera circa 1.200 mp comerciali, prin relocarea magazinelor existente in prezent din aceasta zona in galeria de acces de la metrou", mentioneaza raportul. De asemenea, H&M urmeaza sa inceapa amenajarea spatiilor de la etajul 2, corp Splai, in vederea extinderii magazinului pentru colectie a de decoratiuni pentru casa.

Citeste si:
Tăieri de salarii în Unirea Shopping Center. Cât câștigă acum șefii...
Tăieri de salarii în Unirea...

Unirea Shopping Center a incheiat primul trimestru cu o cifra de afaceri de 19,4 milioane lei (4,3 milioane euro), cu 2,6% sub nivelul din perioada similara a anului trecut, si cu un profit net de 603.000 de lei (134.000 de euro), de aproape cinci ori mai mic. Compania este controlata de sotii Dan si Carmen Adamescu, prin intermediul The Nova Group Investments Romania, care detine 74,16% din titluri. In structura actionariatului se mai regaseste SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri, in timp ce 15,8% din capital este detinut de alti actionari.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri