60 milioane euro. Atat a reprezentat investitia in Veranda Mall, cel mai nou proiect comercial din Bucuresti, iar experienta dezvoltarii primului pariu de profil pentru Andrei Pogonaru si familia sa a creat avantul pentru noi proiecte similare la nivel local, cel putin asa sustine fiul omului de afaceri Florin Pogonaru, tanarul de 31 de ani care s-a aventurat in cea mai mare provocare a carierei sale in antreprenoriat.

Veranda Mall Obor, proiectul de 30.000 mp din vecinatatea uneia dintre cele mai vechi zone comerciale din Capitala, si-a deschis portile pe 27 octombrie, fiind a doua cea mai mare inaugurare de mall din Bucuresti in 2016, dupa ce la inceputul lunii septembrie a acestui an si proiectul ParkLake din cartierul Titan a fost inaugurat.

Potrivit tanarului antreprenor Andrei Pogonaru (foto cover), decizia deschiderii unui centru comercial de mari dimensiuni a venit ca urmare a fapcutlui ca zona Obor avea nevoie de un suflu nou, de noi spatii comerciale moderne, care sa aduca o zona comerciala cu traditie la curent cu schimbarile din piata.

“Oborul avea nevoie de cafenele si restaurante, de spatii de joaca si distractie, de spatii de retail moderne, care sa completeze peisajul comercial din zona. In prezent, 97% din totalul suprafetei inchiriabile a fost acoperit, iar in urmatoarele saptamani estimam ca vom incheia si restul de spatii disponibile”, a spus Andrei Pogonaru, in cadrul unei discutii restranse cu presa.
Intrebat de wall-street.ro despre planurile si directiile business-ului pe care il conduce, Andrei Pogonaru a precizat faptul ca deschiderea Veranda Mall este doar un prim pas pe care il va face la nivel local, iar planurile vizeaza noi spatii comerciale de proximitate in Bucuresti.

“Ne uitam cu atentie la terenuri in Bucuresti pentru un nou proiect similar cu Veranda Mall. Vrem sa extindem conceptul mall-ului de proximitate si in alte puncte cheie din Capitala. Experienta de pana acum cu Veranda Mall mi-a largit orizonturile si asteptarile, iar echipa pe care am reusit sa o implic in proiect m-a facut sa fiu optimist pentru viitoarele planuri pe care le avem. Cu siguranta va urma un nou proiect de talia Veranda Mall”, a dat asigurari Andrei Pogonaru.

Citeste si:
Cate investitii din cele planificate de Metrorex in 2019 se intampla?
Cate investitii din cele...

Veranda Mall va avea un cinematograf in 2017

Dezvoltatorul proiectului comercial Veranda Mall Obor va completa zona de entertainment cu un cinematograf, care ar urma sa fie livrat pe piata in cursul anului viitor.

“Am analizat optiunile pe care le avem si am decis ca urmare a unei investitii importante intr-un astfel de proiect ar necesita si dezvoltarea unei zone de entertainment, mai precis a unui cinematograf. Planul este ca in cursul anului viitor sa construim in incinta mall-ului un astfel de spatiu, care ar urma sa se intinda pe o suprafata de peste 3.000 mp si care ar urma sa dispuna de 12-14 sali de cinema”, a dat asigurari Andrei Pogonaru, care nu a precizat valoarea totala a investitiei.

Intr-un interviu anterior acordat wall-street.ro, Andrei Pogonaru sustinea ca o investitie pentru un cinematograf adaptat proiectului Veranda Mall ar necesita circa 10% din totalul investitiei absorbite de proiectul in sine, ceea ce ar situa valoarea unui viitor cinematograf din zona Obor la aproximativ 6 milioane de euro.

Veranda Mall Obor: 1.200 de locuri de parcare gratuite si trei statii de incarcare pentru masinile electrice

Veranda Mall Obor beneficiaza in prezent de 1.200 de locuri de parcare gratuite pentru vizitatorii centrului comercial, iar dezvoltatorii au anuntat ca vor implementa in urmatoarele saptamani si trei statii de incarcare electrica, destinate posesorilor de automobile electrice sau hibride “plug-in”.

Citeste si:
Un gigant din domeniul medical spa investeste 8 mil euro in Sovata
Danubius Health Spa Resorts...

Constructia Veranda Mall Obor a necesitat si investitii care s-au apropiat de pragul de 1 milion de euro in infrastructura zonei, prin largirea strazii Ziduri Mosi, crearea cai de acces spre centrul comercial, precum si imbunatatirea generala a zonei situata in imediata apropiere a pietei Obor.

Intrebat despre veniturile asteptate in primul an pe piata locala, Andrei Pogonaru sustine ca Veranda Mall ar putea obtine 7,5 milioane de euro in urmatoarele 12 luni si un un trafic estimat la peste 7 milioane de vizitatori.

Veranda Mall Obor, cel mai asteptat proiect comercial de pe finalul acestui an, si-a deschis portile pentru publicul larg, ridicand astfel numarul de mall-uri din Capitala la noua unitati, o schimbare radicala la fata a Bucurestiului si a comertului modern in ultimii ani din Romania.

Centrul comercial Veranda Mall are o suprafata de 30.000 mp si include aproximativ 100 de centre comerciale. Principalele ancore ale centrului comercial sunt hipermarketul Carrefour (7.500 mp) si retailerul de moda H&M (2.200 mp), dispus pe doua etaje.

Citeste si:
Investitiile in economie cresc puternic datorita constructiilor
Investitiile in economie...

Printre alti chiriasi care se regasesc in proiectul comercial se numara lantul de magazine TATI, primul din Romania, dar si marci cunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichmann, Salamander, Jolidon sau Adesgo, carora li se alatura alte nume cunoscute de magazine, asa cum este cazul Sephora, Gerovital, DM, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B sau Kitchen Shop.

Zona de restaurante este situata la baza proiectului comercial, printre chiriasii proiectului fiind KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, Mc Donald’s, precum si multi altii.

“Veranda Mall este un centru comercial foarte bun, potrivit locatiei alese. Ne-am dorit sa livram un proiect foarte bine integrat in cartierele Colentina si Obor si am vrut sa completam oferta de retail de aici, motiv pentru care am creat un concept de proximitate care pana acum nu s-a realizat in Romania. Rezultatul este pe masura, a fost o calatorie foarte interesanta cu retailerii, care au crezut in ideea unui mall de proximitate si am reusit sa aducem chiriasi extrem de potriviti pentru zona aleasa”, a declarat Luiza Moraru (foto mai jos), head of retail & asset services in cadrul companiei de consultanta imobiliara CBRE Romania.

Tot in acest an a fost deschis si proiectul ParkLake, din cartierul Titan, o investitie de circa 180 de milioane de euro pentru 70.000 mp suprafata totala inchiriabila.

Bucurestiul este unul dintre cele mai disputate orase din Romania in privinta proiectelor comerciale tip mall din Romania, nu mai putin de noua astfel de spatii fiind repartizate in cele mai importante puncte din Capitala.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Cinematografele stradale, inchise de salile de cinema din malluri