Din ce în ce mai puțini români în mall-uri

Mall-urile din întreaga țară au fost și sunt încă afectate de restricțiile cauzate de noul coronavirus. Impact negativ a avut și în activitatea retailerilor prezenți în proiectele companiei Iulius. Compania se așteaptă la efecte negative și în ceea ce privește rezultatele financiare.

Retailul este probabil unul dintre sectoarele cele mai afectate de restricțiile cauzate de COVID-19 dar și de teama cumpărătorilor de a petrece prea mult timp în magazine.

„Fiecare etapă a pandemiei a avut un impact negativ în activitatea retailerilor prezenți în proiectele noastre, implicit asupra mall-urilor. Traficul a înregistrat scăderi între 7 și 35%, astfel încât ne așteptăm la un impact proporțional și în ceea ce privește rezultatele financiare”, a declarat pentru wall-street.ro, Sebastian Mahu, Head of Asset Management Iulius.

Potrivit acestuia, sunt situații izolate privind operatorii care au renunțat la spații, însă raportat la suprafața închiriabilă totală la nivel de rețea, procentul acestora reprezintă sub 1%.

„Atât în perioada de inactivitate, cât și prezent, strategia noastră se bazează pe menținerea unei comunicări active și constante cu chiriașii și identificarea unor soluții împreună, astfel încât, pe termen lung, să asigurăm sustenabilitatea activității lor și, implicit, a noastră. Fiecare situație a fost analizată individual, ținând cont de multiple variabile, inclusiv cele privind restricțiile în desfășurarea activității, care continuă pentru segmentul HORECA. Desigur, astfel de perioade necesită și concesii, din partea tuturor”, a explicat Mahu.

Citeste si:
Compania Iulius va oferi gratuit spații pentru organizarea de...
Compania Iulius va oferi...

Potrivit reprezentantului Iulius, compania a reușit să mențină totuși ritmul inaugurărilor programate și în acest an, având peste 30 de noi parteneriate semnate, atât cu branduri internaționale high end, cât și cu antreprenori locali.

Compania IULIUS are o experienţă de peste 20 de ani în domeniul real estate, și operează un portofoliu de retail de peste 300.000 mp, în cinci proiecte din țară (ansamblurile mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara și rețeaua națională Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și 146.200 mp de spaţii office clasa A.

Sursa foto: Compania

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri