Colgate-Palmolive România donează organizației umanitare Crucea Roșie peste 65.000 de produse de igienă, pentru a ajuta la prevenirea răspândirii COVID-19 în regiunile din România care se confruntă cu nevoi acute. Donația face parte din eforturile globale ale companiei, printre care se numără și sprijinirea inițiativei globale #SafeHands a Organizației Mondiale a Sănătății (OMS).

”Unul dintre cele mai importante moduri prin care putem contribui la stoparea răspândirii acestui virus este ca organizațiile din fiecare regiune să își reunească eforturile pentru binele tuturor.”, a declarat Omar Laruccia, General Manager Colgate-Palmolive Romania.

Acum, mai mult ca niciodată, trebuie să facem tot ce putem pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i proteja pe cei aflați în dificultate, printre care se numără personalul medical din prima linie, care oferă un sprijin incredibil

Omar Laruccia, General Manager Colgate-Palmolive Romania

În România, Colgate-Palmolive sprijină organizația umanitară Crucea Roșie și donează peste 65.000 de produse de îngrijire personală. Donația are scopul de a ajuta persoanele vulnerabile din comunitățile locale și personalul medical din prima linie să aibă acces la produse esențiale de igienă, precum periuță de dinți, pastă de dinți, apă de gură și produse pentru igiena corpului și mâinilor.

Retail jobs

Spălarea corectă a mâinilor este esențială pentru a încetini răspândirea virusului

Conform Organizației Mondiale a Sănătății, care oferă publicului sfaturi actualizate referitoare la COVID-19, spălarea corectă a mâinilor este esențială pentru a încetini răspândirea virusului. Accesul limitat la săpun de calitate și lipsa cunoștințelor legate de spălarea corectă a mâinilor sunt o provocare, în special în comunitățile vulnerabile din întreaga lume.

Colgate produce 25 de milioane de săpunuri în cinci dintre fabricile sale

Pentru a sprijini depășirea acestor obstacole, Colgate a mobilizat cinci dintre fabricile sale de producție de pe trei continente, pentru a produce 25 de milioane de săpunuri. Producția a început în data de 27 aprilie 2020.

Ambalajul săpunului conține instrucțiuni clare despre spălarea corectă a mâinilor, pentru a consolida mesajul campaniei OMS #SafeHands. Această etichetă are scopul de a accentua faptul că bunele practici de spălare a mâinilor pot continua și după terminarea produsului în sine.

Citeste si:
Grupul Holcim România sponsorizează 19 spitale din țară cu peste...
Grupul Holcim România...

Pentru a crește gradul de conștientizare privind spălarea corectă a mâinilor, Colgate-Palmolive promovează campania OMS #SafeHands pe diferite platforme media, implicând și influenceri precum Michael Phelps, ambasadorul inițiativei actuale „Save Water” a Colgate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ivona Stog
 Ivona este editor web la wall-street.ro din februarie 2018.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri