Impactul de lungă durată al pandemiei COVID-19 transformă societatea în care trăim și va continua să o facă și în anii următori. Pe măsură ce criza mondială aduce schimbări în mai multe planuri, serviciile de sănătate privată s-au adaptat la contextul actual. De aceea, rețeaua de sănătate Regina Maria a dezvoltat o serie de instrumente digitale complexe pentru a le facilita pacienților accesul la informație și la serviciile medicale dorite.

Telemedicina, aplicațiile mobile sau platformele de educație medicală sunt doar câteva dintre inovațiile care schimbă modul în care vedem viitorul sănătății în România. În această direcție, Regina Maria a investit într-un prezent în care pacienții pot beneficia de ceea ce numim „patient empowerment”.

"Când ne gândim la cerere, ne gândim la persoane care doresc să beneficieze de cele mai bune servicii medicale, în cel mai scurt timp posibil într-o locație care să le ofere garanția calității și a excelenței actului medical. Astfel, prin noile facilități lansate în ultimii ani, Regina Maria și-a consolidat poziția de lider digital pe piața serviciilor de sănătate privată, iar pacienții pot beneficia oricând și de oriunde de asistență medicală de calitate", arată reprezentanții Regina Maria într-un comunicat de presă.

Retail jobs

Clinica Virtuală, alternativă pentru pacienții aflați în continuare în izolare

Industria medicală intră așadar în era inovației digitale, deoarece pacienții sunt conștienți de nevoile lor și apelează la medicina la distanță, de exemplu, pentru a rezolva probleme ce nu suportă amânare.

Cu această ocazie, platforma de consultații online din România, Clinica Virtuală, a fost dezvoltată în doar 10 zile din grija pentru pacienți și dorința de a le oferi șansa să rezolve totul online: de la programarea în cel mai scurt timp posibil – chiar și în decurs de o oră de la efectuarea solicitării, la consultația propriu-zisă, vizualizarea rezultatelor analizelor și investigațiilor și plata serviciilor. Platforma integrează toate sistemele operaționale și medicale ale rețelei Regina Maria, pentru a facilita accesul la servicii medicale ca în cazul unei consultații fizice.

Citeste si:
Maraton de vaccinare în șase spitale militare din țară
Maraton de vaccinare în șase...

”Clinica Virtuală urma să fie lansată anul viitor, dar starea de urgență cauzată de pandemia de COVID-10 a grăbit planurile rețelei de sănătate. În prezent, a devenit o alternativă pentru pacienții aflați în continuare în izolare, pentru cei nedeplasabili sau aflați în zone fără acces facil la servicii medicale, pentru pacienți din afara țării, pentru monitorizarea diverselor boli cronice sau chiar autoimune, care pot fi ținute sub observație de la distanță”, arată sursa citată.

În câteva luni, în Clinica Virtuală au fost înregistrate peste 93.000 de programări, pacienții simțindu-se mai comod să fie consultați din confortul propriei case. Peste 400 de medici din 40 specialități le stau la dispoziție, pentru o programare online pe care o pot face atât din site, cât și din aplicația Regina Maria.

Citeste si:
O nouă investiție în telemedicină. Regina Maria deschide un hub...
O nouă investiție în...

Aplicația Regina Maria cu funcție de ”Face Recognition”

Într-o lume digitală, confortul pacienților este maximizat doar prin investiția în tehnologie, iar versiunea avansată a aplicației mobile Regina Maria le oferă acestora control deplin asupra deciziilor pe care le iau pentru sănătatea lor.

Odată cu ultima actualizare, Regina Maria a integrat în premieră funcția „Face Recognition” sau „Validarea la distanță”. Noua opțiune a devenit deja un succes, iar peste 5.000 de pacienți au ales să-și valideze contului în doar o lună de la lansare prin această funcție similară cu autentificarea în aplicația Revolut, prin care se face o poză buletinului, urmată de un selfie.

De asemenea, pacienții rezolvă totul din aplicație când vine vorba de programări online. Printr-o multitudine de opțiuni și filtre, pot alege singuri specialitatea, medicul și locația, iar aplicația va genera informații cu privire la primul loc disponibil, posibil chiar în aceeași zi. Dacă sunt abonați, pot selecta doar consultațiile la care au acces gratuit sau cu discount, conform abonamentului deținut. După consultație, pacienții pot verifica în dosarul medical digital rezultatele, analizele, recomandările sau alte prescripții care sunt salvate și rămân înregistrate în dosarul medical electronic al fiecărui utilizator.

Citeste si:
ANAF lansează un nou serviciu digital: programarea online
ANAF lansează un nou serviciu...

Cât de importantă este informația corectă în era tehnologiei

Rețeaua de sănătate Regina Maria s-a angajat într-un proces de susținere a pacienților educați și responsabili în raport cu starea lor de sănătate și îi încurajează în această direcție. De accea, site-ul https://www.reginamaria.ro/ este gândit ca o platformă inovativ-educativă prin care operatorul oferă access gratuit la informații complete și avizate.

Conținutul este pregătit sau validat împreună cu medicii de la Regina Maria, iar vizitatorii pot consulta opiniile unor specialiști cu experiență, mereu în temă cu studiile actuale din țară și din afară. De asemenea, articolele grupate pe diferite secțiuni oferă informații despre problemele medicale și o serie de subiecte de interes: nutriție, somn, sarcină, alergii, astm, tiroidă, cancer, sănătatea femeii și a bărbatului și multe altele.

Citeste si:
Rafila: Presiunea pe spitale, în ciuda numărului mare de cazuri,...
Rafila: Presiunea pe spitale,...

Pacienții au acces la recomandările și sfaturile medicilor prin intermediul site-ului și pot afla răspunsul la o întrebare în maxim 24-48 ore pe mail prin opțiunea „Întreabă un medic”. Astfel, vizitatorii sunt încurajați să caute răspunsurile la întrebările lor direct la sursă și să evite autodiagnosticarea sau consultarea unor opinii neavizate din mediul online.

Site-ul a crescut ca un hub educațional și înregistreaza peste 2,4 milioane de vizitatori unici / lună, fiind unul dintre cele mai mari site-uri web corporate din România și site-ul de asistență medicală numărul 3 din România.

”Investițiile realizate de rețeaua de sănătate Regina Maria în soluții digitale în ultimii ani susțin demersul lor constant de a se angaja în responsabilizarea pacienților. Prin oferirea accesului la cele mai noi tehnologii, liderul în calitatea serviciilor medicale private face pași majori în digitalizarea sistemului de sănătate, un proces care asigură o experiență completă pentru ceea ce astăzi putem numi pacienți smart, conectați 24/24 h”, conchid reprezentanții Regina Maria.

Citeste si:
Rafila: Sistemul de sănătate românesc nu a fost conceput să facă...
Rafila: Sistemul de sănătate...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri