Primarul Timisoarei, Nicolae Robu, a anuntat, vineri, ca unele treceri de pietoni din zonele intens circulate ale municipiului ar putea fi colorate cu rosu sau violet, pentru a spori siguranta pietonilor, insa deocamdata nu au fost stabilite costurile unui astfel de proiect.

Robu a declarat, intr-o conferinta de presa, ca analizeaza posibilitatea sporirii masurilor de siguranta a pietonilor si ca pentru aceasta a propus colorarea in rosu sau violet a trecerilor de pietoni din zone intens circulate, transmite Mediafax.

"Ne-am gandit la rosu, dar nu este exclus sa le coloram in violet. Nu ne-am decis inca asupra culorii. Combinatia de culori violet cu alb este una draga noua, timisorenilor", a explicat primarul.

Intrebat daca nu ar fi mai potrivita combinatia galben-albastru, acestea fiind culorile PNL, partid din care face parte primarul Nicolae Robu, el a raspuns negativ.

"Timisorenilor sunt convins ca le place si aceasta combinatie, albastru cu galben, dar nu este potrivita pentru trecerile de pietoni", a spus Robu, sustinand ca vor fi colorate in principal trecerile de pietoni din preajma scolilor.

Citeste si:
Primăria Sectorului 6 vrea un nou sistem de monitorizare video
Primăria Sectorului 6 vrea un...

Intrebat cate astfel de treceri de pietoni ar urma sa fie colorate si la ce suma s-ar ridica intreaga operatiune, primarul Nicolae Robu a raspuns ca nu a facut o asemenea estimare si ca specialistii din primarie se vor ocupa de acest aspect.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri