STUDIU: Romanii dau la fel de multi bani pe electronice ca pe parfumuri

In conditiile in care bugetul de consum este de 86 de euro pe cap de locuitor in Bulgaria si de zece ori mai mare in Germania, piata pentru retailerii de electronice si electrocasnice este destul de competitiva.

Aparatele electrocasnice si produsele IT reprezinta 2,6% din cosul de cumparaturi al romanilor, aproape la fel ca parfumurile, spune reprezentantul uneia din cele mai importante retele de magazine autohtone de profil. Procentul nu pare unul mare, dar sa nu uitam ca, la noi, cumparaturile trec mai intai prin stomac. Iar mai mult de jumatate din banii cheltuiti de romani se duc pe mancare.

Citeste articolul integral pe Antena 1.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri