Serviciul de Telecomunicatii Speciale sustine sus si tare: “Localizarea locului evenimentului in Sistemul 112 s-a realizat potrivit prevederilor legale, pe baza informatiilor furnizate de operatorii de comunicatii mobile odata cu primirea primului apel la 112, respectiv la nivelul sectorului celulei din care a fost generat acesta si a fost pusa la dispozitia institutiilor care au participat la operatiunea de cautare si salvare”, a precizat purtatorul de cuvant al STS, colonelul Adrian Fulea.

Intrebat la ce distanta se afla celula fata de locul accidentului, colonelul Adrian Fulea a precizat ca nu stie. In realitate, primele date de localizare a victimelor au fost furnizate de STS echipelor de salvare la ora 16:22. Eroare a fost de aproximativ 12 kilometri.

Opt minute mai tarziu, ROMATSA a furnizat datele de localizare cu o eroare de 7 kilometri. Trei ore mai tarziu, STS a oferit alte date de localizare cu o eroare de 14 kilometri. Astfel, echipele de salvare au fost indrumate pe piste gresite. Mai mult, echipele de salvare se orientau pe teren cu ajutorul unor harti turistice.

Citeste articolul integral pe Jurnalul.ro.

Citeste si:
Avioanele Boeing 737 MAX nu isi vor relua zborurile in Europa in 2019
Boeing 737 MAX nu va primi...

Sursa foto: AGERPRES

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Social »



Citeste si
Medicii romani, tentati cu salarii de 6.000 de euro in Germania